مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت داوري فوتبال با صحيح دانستن تصميم داور ديدار تيم‌هاي مس سرچشمه و پرسپوليس در اخراج علي كريمي گفت: گل اول پرسپوليس بايد بازبيني شود.

 

علي خسروي درباره داوري ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس سرچشمه اظهار كرد: سرعت بازي بالا بود و برخي خطاها خيلي سريع اتفاق مي‌افتاد، ضمن اين كه دوربين تلويزيون هم يا از صحنه‌ها جا مي‌ماند يا تصاوير آهسته خطاها پخش نمي‌شد.

 

بنابراين برخي صحنه‌هاي خطا بايد دوباره بازبيني شود تا صحت و سقم تصميم داور مشخص شود.

 

وي در ادامه تصميم داور در اخراج علي كريمي را درست عنوان و خاطر نشان كرد: علي كريمي با تكلي از پشت با استوك مچ پاي حريف را نشانه گرفت و به دليل استفاده از نيروي پيش از حد و با توجه به اين كه شانس استفاده از توپ را هم نداشت، جريمه‌اش يك كارت قرمز بود و هر كس به جاي صالحي بود همين كار را مي‌كرد.

 

خسروي همچنين با بيان اين كه بازي در داخل محوطه جريمه حركت مشكوكي نداشت، تصريح كرد: تمام برخوردهاي داخل محوطه جريمه طبيعي بود، ولي خطاهاي خارج از محوطه جريمه و در وسط زمين ممكن است در چند مورد داوري اشكال بوده باشند.

 

داور اسبق بين‌الملل فوتبال ادامه داد: خطايي كه داور در نيمه اول به سود پرسپوليس اعلام كرد كه منجر به گل اول اين تيم شد بايد بازبيني شود، چون به عقيده من ممكن است آن صحنه خطا نبوده باشد.

 

وي درباره عملكرد كلي داور ديدار پرسپوليس و مس سرچشمه نيز گفت: صالحي در بين داوران ايراني از دوندگي بالايي برخوردار است و به اكثر صحنه‌هاي بازي نزديك بود. در مجموع بايد بگويم او يك بازي سخت را خيلي خوب قضاوت كرد و اشتباه تاثيرگذاري در عملكردش نداشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)