مرجع خبري پرسپوليس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: دو امتیاز در دیدار خانگی از دست دادیم و این برای ما بسیار بد است که نمی توانیم در خانه ببریم.


علی دایی پس از تساوی یک بر یک راه‌آهن برابر فجر سپاسی عنوان کرد: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم. ما در 20 دقیقه اول توپ‌های زیادی را از دست دادیم که همین امر باعث شد که هماهنگی و نظم تیمی خود را از دست بدهیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را به خوبی شروع کردیم. اما متاسفانه از توپ‌های بلندی که ترس آن را داشتیم، ضربه خوردیم. ما متاسفانه در 3،4 دیدار گذشته در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و روی ضربات بلند مشکل داریم.

 

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: دو امتیاز حساس را در زمین خودمان از دست دادیم و این برای ما خیلی بد است که نمی‌توانیم در زمین خود به پیروزی برسیم و تمام امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

دایی با اشاره به بازی شهرداری و نفت تهران که در دقایق پایانی گل دریافت کرد، یادآور شد: ما روی توپ‌های بلند مشکل داریم و در چند دیدار گذشته این موضوع به ما ضربه زده است و این در حالی است که من به مدافعان خود تاکید کرده بودم که این امر را رعایت کنند. 

 

وی درباره داور مسابقه افزود: راجع به این موضوع صحبت نمی‌کنم. من در تبریز راجع به بازی و کمیته داوران صحبت کردم که این موضوع به صورت ناصحیح انعکاس پیدا کرد. خواهش می‌کنم تمام حرف‌هایم را صحیح انعکاس دهید. داوری بسیار خوب بود و خودمان نتوانستیم در زمین امتیاز لازم را کسب کنیم.

 

دایی در مورد دیدار هفته آینده برابر داماش در گیلان تصریح کرد: ما در بازی‌هایی که می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم این فرصت را از دست دادیم. بازی در رشت بسیار سخت است و شرایط متفاوتی دارد. ما خود را برای این دیدار آماده می‌کنیم و کاری به مربی و شرایط تیم نداریم. باید کار خود را انجام دهیم و به فکر سه امتیاز باشیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که در دقایق پایانی از لحاظ شرایط بدنی کم می‌آورند، گفت: این طور نیست ما فقط روی توپ‌های بلند مشکل داشتیم و اگر روی این صحنه گل دریافت نمی‌کردیم تا فردا هم اگر بازی ادامه داشت، تیم حریف نمی‌توانست به گل دست یابد.

 

دایی در مورد نتیجه دیدار دربی هفتاد و یک خاطرنشان کرد: نظر خاصی در این زمینه ندارم، امیدوارم پرسپولیس نتیجه بگیرد تا دل هوادارانش شاد شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)