يا نبايد برمي‌گشتم يا حال كه برگشته‌ام با قدرت كارم را انجام مي‌دهم / مياچ و هاشميان به پرسپوليس كمك مي‌كنند

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي گفت: “ژلكو مياچ” مربي خوبي است و مي تواند در ادامه فصل به ما كمك كند

 

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز صبح در مجموعه ورزشي انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار كرد: فردا به تركيه سفر مي كنيم تا در تورنمنت آنتاليا شركت كنيم، دو بازي دوستانه را آنجا مدنظر داريم و با تيم هاي خوبي مانند اينتراخت فرانكفورت و كلن بازي خواهيم كرد.

 

دايي ادامه داد: پس از آن به تهران بر مي‌گرديم و چند روزي را در تهران تمرين مي كنيم. سپس 29 دي عازم امارات خواهيم شد و درآنجا در تورنمنتي كه فكر مي كنم تيم‌هايش معتبرتر از تيم هاي تورنمنت تركيه باشند شركت مي‌كنيم چرا كه همه آنها در ليگ هاي معتبر اروپايي هستند و اين تورنمنت مي تواند به ما كمك كند.

 

 

 

 

وي در مورد شرايط كنوني پرسپوليس گفت: خدا را شكر از روزي كه تمرين هايمان را شروع كرديم همه چيز خوب است وسعي مي كنيم در اين مدت به آمادگي كامل براي دور برگشت ليگ دست پيدا كنيم.

 

علي دايي هم چنين در مورد حضور ژلكو مياچ در تيم پرسپوليس هم گفت: ما با مياچ به توافق رسيده ايم و او امروز ظهر در باشگاه پرسپوليس حاضر مي شود و با باشگاه قرارداد مي بندد. مياچ مربي بسيار خوبي است كه مي تواند در ادامه فصل به ما كمك كند.

 

وي هم چنين در پاسخ به اين سوال كه جذب وحيد هاشميان چقدر مي تواند در روند اين تيم در ادامه فصل تاثيرگذار باشد؟ گفت: مطمئنا چون وحيد مي توانست به ما كمك كند او را جذب كرديم چرا كه ما به يك مهاجم سرزن احتياج داشتيم. با شناختي كه از هاشميان دارم فكر مي كنم كه او با توانايي ها و تجربه اش مي تواند به ما كمك كند و در ادامه ليگ سعي خواهيم كرد مشكلاتي را كه با آنها دست و پنجه نرم مي كرديم رفع كنيم.

 

دايي در ادامه در رابطه با بازگشت خود به پرسپوليس پس از استعفا از سرمربي گري اين تيم گفت: من يا نبايد بر مي گشتم يا حالا كه برگشته ام با قدرت به كار خود ادامه مي دهم. همه ما سعي مان اين است كه نتايج نيم فصل اول را به فراموشي بسپاريم و با همكاري يكديگر بهترين نتايج را در بقيه بازي ها كسب كنيم.

 

آقاي گل جهان در پايان در مورد تيم ملي اظهار كرد: من در مورد هيچ كدام از مسايل تيم ملي صحبتي نمي كنم و فقط به عنوان يك ايراني از صميم قلب آرزوي موفقيت براي اين تيم دارم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)