پرسپولیس نیوز : هافبك تيم پرسپوليس گفت:امسال توان جبران ناكامي هاي سالهاي گذشته را داريم.

حميد رضا علي عسگري پس از پيروزي تيم پرسپوليس در بازي دوستانه مقابل استقلال صنعتي عنوان كرد:فشار تمرينات زياد است.بازي به بازي بهتر مي شويم و به هماهنگي ايده آل نزديك مي شويم.دو بازي دوستانه ديگر پيش رو داريم كه با انجام اين دو بازي بازيكنان به اندازه كافي از هم شناخت پيدا مي كنند.

وي ادامه داد:امسال توان جبران ناكامي هاي سالهاي گذشته را داريم.دايي به خوبي نقاط ضعف و قوت تيم را مي شناسد و با برگزاري بازي هاي دوستانه هم شناختش از تيم كامل مي شود.

 

علی‌عسگر گفت: فشار تمرین‌ها خیلی زیاد است. چند بازی دوستانه را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم دو بازی دیگر هم داریم تا لیگ آغاز شود.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی پرسپولیس به هماهنگی می‌رسد، بیان کرد: در دو بازی بعدی هماهنگ‌تر خواهیم شد. ما در تمرین‌ها کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهیم و هر روز بهتر می‌شویم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اخیرا چرا خودروهای پرسپولیسی‌ها اینقدر حاشیه‌ساز شده است، بیان کرد: همیشه این صحبت‌ها بوده است. خودتان ماشین‌های ما را می‌بینید. فقط ماشین آقای دایی است که متفاوت است. اگر منظورشان خودروی علی دایی است که او حقش است. دلیل مطرح کردن این حرف‌ها را نمی‌دانم. اگر ما جای پول خودرو بگیریم چه ایرادی دارد. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را می‌کنند. مطمئن باشید اگر کسی هم ماشینی بگیرد، جای پولش گرفته و این مسئله غیرمتعارف نیست. امسال نه من و نه هیچ بازیکن دیگری ماشین نگرفته‌ایم و البته باز هم می‌گویم که گرفتن ماشین جای پول است و چیزی جدا از پول مبلغ قرارداد نخواهد بود.

علی‌ عسگر در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا مسئله ماشین پرسپولیسی‌ها اینقدر بزرگ شده، گفت: عده‌ای می‌خواهند افکار عمومی را منحرف کنند. می‌خواهند ضعف‌هایشان مشخص نشود، البته منظورم فرد خاصی نیست و این صحبت را کلی گفتم.

 

علی‌عسگر تصریح کرد: باشگاه کار اقتصادی می‌کند اما یک‌سری از افراد دست به دامن حاشیه می‌شوند و کارهای غیرطبیعی می‌کنند. دلیل آن را نمی‌دانم، می‌خواهند افکار عمومی را منحرف و به سمت خودشان مشغول کنند. منظور من فرد خاصی نیست. شما ببینید در همین تمرین پرسپولیس کجا پورشه‌ای وجود دارد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)