دوست دارم براي تيم ملي بزرگسالان بازي كنم

مرجع خبری پرسپولیس : بازي حميدرضا علي عسگري در پست غيرتخصصي دفاع چپ در ابتدا هواداران پرسپوليس را با نگراني روبرو كرده بود اما كمي كه از زمان بازي گذشت، همه ايمان آوردند كه علي عسگري مي‌تواند در اين نقطه از زمين هم براي دايي و پرسپوليس مثمر ثمر باشد.


علی عسگری افزود:
«به نظرم بازي خوبي به نمايش گذاشتيم. نيمه اول خيلي عالي بوديم، نيمه دوم هم پس از گل رضايي خيلي معقولانه عقب كشيديم تا در نهايت برنده بازي باشيم.»


عملكرد علي عسگري از نگاه كارشناسان عملكردي ايده‌آل بود اما آيا مدافع چپ جديد پرسپوليس از نوع بازي‌اش راضي است؟ علي عسگري مي‌گويد: «من نمي‌توانم بگويم كه از عملكردم راضي‌ام يا نه. اين سوال را بايد كادر فني و شخص آقاي دايي جواب بدهد اما فكر مي‌كنم در كل بد نبودم و توانستم وظايفي را كه به من محول شده بود، انجام دهم.»

 

 

از همان روزهاي ابتدايي كه علي عسگري به تيم بزرگسالان پرسپوليس راه پيدا كرد، علاقه به فوتبال تهاجمي و البته پست‌هاي تهاجمي را مي‌شد در بازي او مشاهده كرد.

 

علي عسگري حالا كه به سمت چپ خط دفاعي منتقل شده در مورد پست جديد و دور شدن از دروازه حريف اينگونه صحبت مي‌كند:


«به كارهاي تهاجمي بيشتر علاقه دارم اما وقتي مربي مي‌خواهد در كارهاي دفاعي شركت كنم، من هم به اين تصميم احترام مي‌گذارم. حتما مربي خصوصياتي در بازي‌ام ديده كه از من مي‌خواهد بيشتر در كارهاي دفاعي شركت كنم تا كارهاي هجومي. البته شايد دور شدن از دروازه حريف چندان باب ميل‌ام نباشد اما تمام تلاشم را مي‌كنم تا وظايف محوله را به نحو احسن انجام دهم تا هم مربي از من راضي باشد و هم هواداران متعصب پرسپوليس.»


دعوت توأمان علي عسگري به تيم اميد و تيم ملي بزرگسالان باعث شده تا بازيكن جوان پرسپوليس سر دو راهي انتخاب يكي از تيم‌ها قرار بگيرد. علي عسگري اما تصميم براي اين انتخاب را برعهده فدراسيون مي‌گذارد و البته از علاقه خود به حضور در تيم بزرگسالان پرده برمي‌دارد: «فدراسيون بايد در اين‌خصوص تصميم‌گيري كند و من نمي‌توانم يكي از اين 2 تيم را انتخاب كنم. بازي‌هاي رسمي تيم اميد دو سه ماه ديگر آغاز مي‌شود و فكر مي‌كنم به خاطر حساسيت اين بازي‌ها حضور من در تيم اميد در مقطع فعلي مهم‌تر باشد.


از طرفي بازي براي تيم ملي بزرگسالان يك افتخار است كه همه بازيكنان دوست دارند آن را تجربه كنند. خودم دوست دارم تجربه بازي براي تيم ملي بزرگسالان را به كارنامه خود اضافه كنم اما مسوولان فدراسيون در اين زمينه بايد تصميم‌گيري كنند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)