سه شنبه 20 اسفند:(17:50)

مرجع خبري پرسپوليس:الشارجه چيزي براي گفتن نداشت/براي كمك به تيم ملي آماده‌ام

علي كريمي پس از ديدار تيم پرسپوليس مقابل الشارجه گفت:‌ اگر ببينم كه مي‌توانم به تيم ملي كمك كنم با كمال ميل در خدمت مردم خواهم بود.

 بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي سه بر يك تيمش مقابل تيم الشارجه امارات در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران گفت: در مورد حضورم در تيم ملي بايد ببينم كه چه كمكي مي‌توانم به تيم ملي بكنم و اگر بتوانم كمك خوبي باشم با كمال ميل در خدمت مردم خواهم بود.

وي در مورد ملاقات اخيرش با علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال هم گفت: ما ملاقاتي داشتيم اما در اين ملاقات در مورد تنها چيزي كه صحبت نكرديم، فوتبال بود.

وي در مورد بازي امروز تيمش مقابل الشارجه گفت: ما بازي خوبي انجام داديم، در نيمه نخست فشار زيادي به تيم حريف آورديم و سه گل زديم اما در نيمه دوم عطش گلزني پرسپوليس كمتر شد و نتوانستيم كه همانند نيمه نخست با قدرت كار كنيم.

علي كريمي با بيان اينكه الشارجه در نيمه دوم چيزي براي از دست دادن نداشت، گفت: تيم اماراتي در نيمه دوم با تمام قوا حمله مي‌كرد چرا كه چيزي براي از دست دادن نداشت، به طوري كلي من فكر مي‌كنم كه اين تيم در مقابل پرسپوليس چيزي براي گفتن نداشت و تنها براي ما كسب سه امتياز مهم بود كه خوشبختانه به آن رسيديم.

هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار امروز گفت: در نیمه اول به هدفمان رسیدیم و سه گل وارد دروازه حریف کردیم.

کریمی ادامه داد: این نهایت هدفمان بود که در همان نیمه اول به آن رسیدیم. با توجه به مصدومیتی که داشتم از شرایط ایده ال دور بودم به همین خاطر از وینگادا خواستم تعویضم کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)