مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي معتقد است داوري ديدار پرسپوليس و داماش هيچ مشكلي نداشته است!

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس پس از ديدار ناتمام مقابل داماش، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بازي خوبي نبود. پرسپوليس بد بازي كرد و داماش مستحق اين پيروزي بود. من به خاطر اين برد به تيم داماش و مردم رشت تبريك مي‌گويم.

كريمي درباره داوري اين بازي گفت: فكر نمي‌كنم داوري ايرادي داشت. داور يك بار به خاطر تماشاگران و شعارهاي آنها بازي را قطع كرد اما بار دوم ديگر بازي را تمام كرد. فكر مي‌كنم حق داور باشد، وقت زيادي هم به پايان بازي نمانده بود. البته اين اتفاق‌ها در شهرستان‌ها زياد مي‌افتد و تصميم براي ناتمام گذاشتن بازي جرات زيادي مي‌خواست كه داور اين كار را كرد. من به رفيعي تبريك مي‌گويم.

كريمي درباره اين موضوع كه با اين شكست پرسپوليس از كسب سهميه در آسيا دور شد، گفت: هنوز پنج بازي تا پايان بازي مانده. ما همه تلاش خود را براي كسب سهميه انجام مي‌دهيم. اگر قسمت باشد كه سهميه را مي‌گيريم و اگر نباشد هم هيچ.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا خستگي بازيكنان پرسپوليس باعث شد اين نتيجه رقم بخورد، گفت: البته بازي‌هاي ما بسيار فشرده است. خيلي از تيم‌ها اين مشكل را دارند. اما ما امروز بد بازي كرديم. اگر داماش در ساير ديدارهايش هم اينقدر با انگيزه بازي كند، مردم اين شهر مي‌توانند اميدوار باشند كه در ليگ برتر بمانند. متاسفانه تماشاگران ما كمي كم‌حوصله‌اند و داور هم شعارهاي آنها را تحمل نكرد.

علي كريمي ادامه داد: اگر كميته انضباطي مي‌خواهد تصميمي براي اين بازي بگيرد، حتي اگر آن تصميم محروميت سنگين براي پرسپوليس باشد، بهتر است آن را اتخاذ كند. فرقي نمي‌كند اين محروميت هم براي چه تيمي باشد. به هرحال ما بايد يك بار تيم‌ها را محروم كنيم تا ديگر از اين اتفاق‌ها نيفتد.

 

کریمی خاطرنشان کرد:‌ اتفاقاتی که امروز در ورزشگاه آزادی رخ داد اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود. این اتفاقات بوده، هست و خواهد بود. امیدوارم شرایط تغییر کند اما می‌دانید اعتراض من به چه بود، به اینکه در شهرستان‌ها دوربین‌ها نیستند تا شعارهایی که علیه بازیکنان داده می‌شود را ضبط کنند.

 

وی ادامه داد: بیایید ببینید در شهرستان‌ها چه شعارهایی علیه بازیکنان و داوران داده و ۹۰ دقیقه به بازیکنان بی‌احترامی می‌شود در نهایت هم با جریمه‌ای سه چهار میلیون تومانی همه چیز تمام می‌شود. اگر قرار بر محرومیت است یا باید همه محروم شود یا هیچکس محروم نشود. اگر به داور بی‌احترامی می‌شود و بازی را تعطیل می‌کنند وقتی به بازیکن هم بی‌احترامی شود مسابقه را تعطیل کنند. یا برای همه، یا برای هیچ‌کس. در شهرستان هم الفاظ بدی می‌گویند آیا شما دیده‌اید؟

 

کریمی در مورد اینکه با زرنگی یک پنالتی از داماش گرفت، گفت: فوتبال حرفه‌ای است اما بازیکن داماش من را زد. اول می‌گفت خطا نکردم اما وقتی در اسکوربورد صحنه را دید خطایش را قبول کرد. فوتبال ما همین‌طور است اول اعتراض می‌کنیم و بعد از آن حرفی برای گفتن نداریم. کار من زیرکانه بود که پنالتی گرفتم اما آن صحنه پنالتی بود.

 

 

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه درباه اين اظهارنظرش كه گفته بود فدراسيون فوتبال براي تيم ملي گلريزان بگذارد، گفت: هنوز هم روي حرفم هستم. وقتي هيچ‌كسي نيست به تيم ملي كمك كند آن هم در اين شرايط حساس كه ايران شانس زيادي براي صعود به جام‌جهاني دارد طبيعتا مردم مي‌توانند به كمك تيم ملي بيايند و فكر مي‌كنم مردم ما آنقدر خوب هستند كه هركدام در حد توان خود به تيم ملي كمك كنند. وزارت ورزش هم كه پشت تيم ملي است بنابراين بايد به آن كمك كند.

كريمي با بيان اينكه نبايد به خاطر اختلافات دو نفر آبروي فوتبال مملكت برود، گفت: فكر مي‌كنم مسوولان بايد بيشتر از اين به فكر تيم ملي باشند و اختلافات را كنار بگذارند. متاسفانه مثل اينكه ما خودمان دشمن تيم ملي هستيم.

كريمي ادامه داد: فكر نمي‌كنم بودجه فوتبال در مقايسه با ساير مسائلي كه براي آن خرج مي‌كنند، آنچنان زياد باشد، اما بايد اختلافات را كنار گذاشت.

 

کریمی با اشاره به زمان ریاست محمد دادکان گفت:‌ در آن زمان رئیس جمهور در تمرین تیم ملی حاضر شد و دیدید که چطور صعود کردیم و بازی آخر تشریفاتی شد اما اکنون دو نفر لج و لجبازی می‌کنند من از خیلی از مسائل بی‌اطلاعم اما مسئولان باید پاسخگو باشند. اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم همه باید کمک کنند.

 

کریمی در حالی از تصمیمات داور حمایت کرده است که به نظر می رسد حرف های او کنایی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)