مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم ملي فوتبال ايران گفت: تيم ايران آنقدر توانايي دارد كه بتواند با حمايت مردم بدون‌ دردسر به جام جهاني صعود كند.


علي كريمي درباره آخرين وضعيت آمادگي تيم ملي فوتبال ايران پيش از بازي با قطر اظهار كرد: تيم ملي پس از بازي با اندونزي تمرينات خوبي را پشت سر‌ گذاشت و پس از يك‌جلسه تمريني ديگر در دوحه مهياي بازي سخت برابر قطر خواهد شد.

 

گرما و رطوبت هوا در قطر بسيار زياد است اما آنها در ورزشگاه سيستم خنك‌كننده راه‌اندازي كردند كه مي‌تواند تاثير اين شرايط را كم كند.

 

وي افزود: بازي با قطر به مراتب دشوارتر از مصاف با اندونزي است و بايد تلاش زيادي داشته باشيم تا در اين مسابقه خارج از خانه به پيروزي برسيم. اميدوارم بازيكنان با توانايي و هماهنگي بالايي ظاهر شوند و بتوانيم در دومين مسابقه مرحله گروهي هم به پيروزي برسيم.

 

كريمي درباره مسير تيم ايران تا رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل به ايسنا گفت: تا صعود به جام جهاني راه زيادي در پيش است. ما حريفان سرسختي خواهيم داشت. قدرت‌هايي مثل ژاپن، استراليا، كره‌جنوبي و… حريفان بسيار جدي‌تري نسبت به قطر، بحرين يا اندونزي هستند. ما مي‌توانيم بازي‌هاي مرحله اول گروهي را حتي به مثابه بازي‌هاي تداركاتي هم بنگريم تا تيم ملي پيش از حضور در مرحله بعد بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد.

 

هافبك تيم ملي با قدرداني دوباره از حضور تماشاگران انبوهي كه براي ديدن مسابقه تيم ملي برابر اندونزي به ورزشگاه آزادي آمده بودند، در اين‌باره خاطرنشان كرد: هميشه بايد از حمايت مردم و هواداران تشكر كنيم. اميدوارم در بازي‌هاي خانگي آتي تيم ايران آنها ما را تنها نگذارند و باز هم حضور باشكوهي براي حمايت و تشويق تيم داشته باشند.

 

كريمي در پاسخ به اين سوال كه پتانسيل تيم ملي با نفرات فعلي و سرمربيگري كارلوس كي‌روش را تا چه اندازه مي‌بينيد و اين تيم تا چه اندازه با حد ايده‌آل خود فاصله دارد، تصريح كرد: به هر حال تمام ستاره‌هاي ليگ در تيم ملي جمع شده‌اند و انگيزه زيادي براي پيشرفت و بهتر شدن دارند. ليگ ايران اين بازيكنان را توانسته به تيم ملي بدهد و كي‌روش هم مربي حرفه‌اي در سطح دنياست كه مي‌تواند تيم خوبي با آنها بسازد. همه شرايط آماده است و فكر مي‌كنم تيم ايران براي بهتر شدن و رسيدن به حد ايده‌آل خود نياز به حمايت فراوان از سوي مردم دارد. تيم ملي با توانايي‌هايي كه دارد مي‌تواند بدون دردسر به جام جهاني صعود كند اما مشروط به حمايت مردم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)