پرسپولیس نیوز : علیرضا حقیقی می‌گوید سفرش به کازان برای کارهای اداری بوده و امیدوار است جایگاه خود را در پرسپولیس و تیم ملی پس بگیرد.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره‌ی وضعیت خود در پرسپولیس اظهار کرد: در حال حاضر شرایط برای من خیلی سخت است. برای این به پرسپولیس آمدم که بازی کنم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است. همیشه گفته‌ام که بازی کردن علیرضا حقیقی دست خداست و من هم تا الان هیچ اعتراضی ندارم و در طول فصل همیشه سعی کرده‌ام فقط کار خودم را انجام دهم.

او ادامه داد: فعلا شرایط این‌گونه است اما به هیچ عنوان ناامید نیستم. باید خوب تمرین کنم و خوب زندگی کنم که شکر خدا این شاخصه‌ها را رعایت می‌کنم. زمانی که بازی کنم خیلی حرف‌ها برای گفتن خواهم داشت.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال درباره‌ی شرایطش با علی دایی صحبت کرده یا خیر، گفت: صحبت کردن بازیکن در زمین بازی و در تمرین‌هاست. من باید به نحو احسن کارم را انجام دهم تا بتوانم درون دروازه باشم. همیشه با انگیزه کار کرده‌ام و این را یاد گرفته‌ام که باید به کارم احترام بگذارم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره‌ی این‌که احتمال دارد بازی‌های جام حذفی به او داده شود، گفت: تا الان که صحبتی در این‌باره با من نشده اما من به پرسپولیس آمده‌ام که در تمام بازی‌ها حضور داشته باشم، نه جام حذفی. با این حال مهم برای من بازی کردن است. چه لیگ برتر باشد چه جام حذفی.

او درباره‌ی فهرست جدید تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این نظر کی‌روش است چه کسی در فهرست تیم ملی باشد و چه کسی نباشد. از زمانی که کی‌روش آمده در همه‌ی اردوها به غیر از یک بار همیشه دعوت شدم که با این دفعه می‌شود دو اردو. هیچ اعتراضی به این فهرست ندارم. وظیفه‌ی من تمرین کردم است. امیدوارم تیم ملی مقابل تایلند و رقبای آینده‌ی خود نتیجه بگیرد. من هم همه‌ی تلاشم را می‌کنم و آن‌قدر انگیزه و امید دارم که مطمئن باشید جایم را در تیم ملی پس می‌گیرم و امیدوارم هرچه زودتر هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی بازی کنم.

 

 وی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها می‌گفتند قهر کردی گفت: قهر کدام است؟ برای کار اداری و پیگیری مسائل شخصی به روسیه رفتم، من خوشبختانه همیشه تلاش کردم با صبر و تلاش زیاد جواب زحماتم را بگیرم. من عادت کردم که روی پای خود بایستم و با تلاش به خواسته‌هایم برسم همان طور که تا به امروز خدا به من عزت داده و به این خواسته رسیدم.

حقیقی درباره‌ی سفر چند روزه‌ی خود به کازان خاطرنشان کرد: شنبه هفته گذشته با دایی صحبت کردم و با اجازه‌ی او به روسیه رفتم تا یک سری کارهای اداری را در این کشور انجام دهم. آخر هفته هم به ایران برگشتم اما متاسفانه بعضی رسانه‌ها شیطنت کرده بودند و نوشتند که حقیقی دیگر برنمی‌گردد. اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تا ثانیه‌ی آخر در خدمت پرسپولیس و هواداران آن هستم. همین الان هم که روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌ام افتخار می‌کنم. درست است ناراحتم اما هیچ وقت نگذاشته‌ام که ناراحتی من تبدیل به مشکل جدیدی برای تیم شود. اما امیدوارم دوستانی که شیطنت کردند دیگر از کاه، کوه نسازند. اصلا مگر می‌شود یک بازیکن در فوتبال حرفه‌ای بدون اجازه‌ی مربی به سفر خارجی برود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)