مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع راست پرسپوليس با ابراز اميدواري به جبران امتيازهاي از دست‌رفته ، با اشاره به بازي شهرداري مي‌گويد: اينقدر گل نزديم تا مساوي كرديم. دايي خيلي شاكي بود. وقتي پيش مي‌افتيم به راحتي گل‌هاي بعدي را خراب مي‌كنيم.

 

البته نبايد فراموش كرد كه تيم‌هاي ديگر دست و پا بسته نيستند و وقتي ما از فرصت‌ها استفاده نمي‌كنيم آنها گل مي‌زنند.

 

محمد هم مثل بقيه پرسپوليسي‌ها از جو ورزشگاه تبريز گله دارد و مي‌گويد: جو ورزشگاه خيلي بد بود. تبريز جاي امني براي برگزاري بازي و فوتبال كردن نيست. آنها بازي را نگاه نمي‌كنند و فقط براي فحش دادن مي‌آيند. نبايد با اسطوره‌هاي فوتبال ما اينطور برخورد شود.

 

دايي شناسنامه فوتبال ايران است و باقري براي فوتبال ما زحمت كشيده است.

 

وي ادامه مي‌دهد: بايد با تماشاگران تبريزي برخورد جدي شود. چطور ممكن است به دايي و باقري كه آذري زبان و افتخار فوتبال ما هستند، توهين شود. اسطوره كشي چرا؟ مثل اينكه اين تماشاگران براي ديدن بازي نمي‌آيند و حرف ديگري دارند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به گفته مديرعامل شهرداري تماشاگران استقلال بودند كه به پرسپوليس توهين كردند، مي‌گويد: اصلا چنين چيزي نيست و اينها طراحي شده است تا فحش بدهند. طرفداران استقلال در تبريز چكار مي‌كنند؟ مگر ما تازه تماشاگران استقلال را ديده‌ايم؟ چرا پس در دربي چنين اتفاقي نمي‌افتد و هر تماشاگري تيم خود را تشويق مي‌كند؟

 

با وجود اينكه به نظر مي‌رسد تعطيلي ليگ بعد از سه تساوي پرسپوليس به نفع اين تيم باشد اما محمد مي‌گويد: وقفه ليگ به نفع هيچ تيم و بازيكني نيست. خودم در آمادگي بدني خوبي بودم اما همه چيز به هم ريخت. ان‌شاءالله نقاط ضعف را در اين وقفه پوشش مي دهيم و ديگر مطمئن باشيد در دقيقه 97 گل نمي‌خوريم. اين امتياز ازدست دادن‌ها حسرت دارد. از زماني كه اين 3 امتيازها را از دست داده‌ايم آنقدر حسرت خوردم كه پير شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)