مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سرعتی و دونده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو بازی اخیر مخصوصا بازی برابر صبا، انسجام خوبی داشتیم و یقینا روز به روز بهتر ظاهر خواهیم شد.

 

علیرضا محمد مدافع راست سرخپوشان که به علت مصدومیت نتوانسته در هفته های اخیر در ترکیب پرسپولیس حضور یابد، در خصوص مصدومیتش گفت: آتل دستم را باز کردم و مدت دو روز است که نرم دویدن و ضربه به توپ را آغاز کردم.

وی در ادامه افزود: در دوران مصدومیت، تمرینات بدنسازی، دوچرخه و استخر را در دستور کارم قرار دادم و فکر نمی کنم پس از رفع مصدومیت، فاصله چندانی با بچه ها داشته باشم و تنها مسئله مهم، هماهنگی تیمی است.

 

محمد در مورد بازگشت به تمرینات گروهی تصریح کرد: به گفته کادر پزشکی تیم، طی دو هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت می کنم.

 

مدافع سرخپوشان درباره دو بازی اخیر پرسپولیس گفت: پرسپولیس دو بازی خوب در شیراز و تهران به نمایش گذاشت و توانست با 6 امتیاز شیرین به رده ششم جدول رده بندی صعود کند. مطمئنا ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد تا به شرایط ایده آل نزدیک شویم و در اصل باید بگویم که روزهای تاریک پرسپولیس تمام شد.

 

علیرضا محمد در مورد تغییرات خط دفاعی و عملکرد مدافعان این تیم افزود: نه تنها خط دفاعی بلکه ساختار تیمی ما در حال حاضر به انسجام لازم رسیده است. در دو بازی اخیر، یک گل دریافت کردیم و این نشاندهنده عملکرد قابل قبول خط دفاعی و تاکتیک تیم است.


مدافع پرسپولیس تعطیلات دو هفته لیگ را مفید دانست و گفت: در این دو هفته با تمرینات خوبی که انجام خواهیم داد، اجازه نمی دهیم روند رو به رشد تیم با مشکل مواجه شود و مطمئنا با شروع مسابقات، پرسپولیس قدرتمندتز از گذشته ظاهر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)