مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید جوی علیه کاسیاس وجود دارد که از رسیدن توپ طلا به وی ممانعت می‌کند.

مطبوعات اسپانیا به شدت از عملکرد کاپیتان تیم ملی اسپانیا و اشتباهات وی در بازی‌های اخیر انتقاد کرده‌اند و آلبیول بر این باور است که این کار بدون دلیل نیست.

 

مدافع اسپانیا خاطرنشان کرد: وقتی این نوع انتقادها مطرح می‌شود، هدفی پشت آن وجود دارد. انتقادها علیه کاسیاس منصافه نیست و این جو برای این است که انتخاب برنده توپ طلا با مشکل کمتری صورت بگیرد.

 

آلبیول ادامه داد: مشخص است کسب این جایزه به عنوان یک دروازه‌بان بسیار مشکل است، اما اگر کسی بتواند این کار را انجام دهد، آن هم کاسیاس است. سال گذشته، وی افتخاراتی با تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به دست آورد و فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت.

در حالی که کاسیاس مورد انتقاد قرار گرفته، دیگر نامزدهای کسب این جایزه مثل کریستیانو رونالدو، آندرس اینیستا و لیونل مسی مورد تمجید قرار گرفته‌اند.

 

آلبیول بر این باور است که 4 بازیکن شایسته کسب این جایزه هستند و یک راه برای انتخاب برنده پیشنهاد داد.

 

وی گفت:‌ عادلانه‌ترین روش این است که توپ طلا به رونالدو، مسی، کاسیاس و اینیستا تعلق بگیرد. تنها یک توپ طلا وجود دارد اما بازیکنان زیادی شایستگی کسب آن را دارند.

آلبیول معتقد است کسب این جایزه توسط یک دروازه‌بان سخت‌تر است اما تأکید کرد اگر او شایستگی دریافت آن را دارد، باید به او تعلق بگیرد.

 

مدافع تیم ملی اسپانیا ادامه داد: یک دروازه‌بان باید همان شانسی را داشته باشد که سایر بازیکنان دارند. او خدمت زیادی به فوتبال اسپانیا، تیم ملی و رئال مادرید کرده است.

 

وی گفت: کاسیاس سال‌های زیادی شماره یک بوده و اکنون همه می‌خواهند جای او را متزلزل کنند. کاسیاس سال‌ها نشان داده که شماره یک است و هنوز هم هست.

 

آلبیول اظهار داشت: برخی می‌خواهند او را از جایگاهش خارج کنند. او بسیار خونسرد است و با وجود افتخارات و عناوینی که در این سال‌ها کسب کرده برای دروازه‌بان بودن جوان است.

 

کاسیاس به دلیل گل‌هایی که در بازی‌های اخیر مقابل منچسترسیتی و بارسلونا دریافت کرده، مورد انتقاد قرار گرفته است، اما آلبیول تمام این انتقادها را بی‌مورد دانست و گفت: او همیشه از خودش توقع دارد و از گل خوردن عصبانی می‌شود. می‌خواهد همه شوت‌ها را مهار کند. صحبت‌های زیادی هفته گذشته در خصوص گل‌هایی که او می‌توانست بخورد مطرح شد و این طبیعی است که آنها انتظار زیادی از او داشته باشند، اما می‌دانیم کاسیاس دروازه‌بان قابل اعتمادی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)