پرسپولیس نیوز :  علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس اولین تجربه اش برای حضور در دربی پایتخت را پیش رو دارد. او انگیزه های فراوانی برای این بازی بزرگ دارد.

علیپور در مورد دربی پایتخت و اولین حضورش در این بازی گفت: مطمئن باشید اگر فرصت بازی به ما برسد انگیزه های فراوانی دارم تا خودم را در این دیدار بزرگ با کادرفنی و هوادار تیمم و همچنین حریف نشان دهم و حتی گلزنی کنم چیزی که اصلا بعید نیست و همانطور که دیدید در دربی های اخیر بازیکنان جوان بیشتر موفق به گلزنی شده اند تا باتجربه ها؛ مثل گلزنی طارمی و عالیشاه در دربی رفت.

او در همین باره ادامه داد: به دلم افتاده است که در دربی بازی می‌ کنم. امیدوارم در وهله اول تیمم پیروز باشد و بعد اگر شد من بازی کنم، اگر هم نشد برای تیمم از بیرون دعا می‌ کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که جو دربی و حضور پرشور هواداران برای او ایجاد استرس می‌ کند یا خیر پاسخ داد: من تجربه بازی در دربی را ندارم اما درباره هواداران باید بگویم که در لیگ قهرمانان آسیا صدهزار هوادار را از نزدیک دیدم و ترسی ازبازی کردن مقابل چشمان پرتعداد هواداران ندارم.

علیپور در پایان افزود: متاسفانه امسال در لیگ‌برتر ناکام ماندیم. انشاالله که با پیروزی در بازی بزرگ روز جمعه بتوانیم ناکامی بازی های اخیر را جبران کنیم زیرا پیروزی در دربی برای هواداران مزه دیگری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)