پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من هم تمام تلاشم را انجام می دهم تا سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

علی علیپور که توانست در بازی با سپاهان روی گل های زده تیمش تاثیرگذار باشد، به فکر در خشش در بازیهای آینده است. وی  در خصوص شرایط این روزهای خود به صحبت پرداخت.

*در خصوص آخرین وضعیت تیم کمی صحبت کن.

در حال حاضر شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است. ما تمرینات منظمی را انجام می دهیم و امیدوار هستیم تا در دیدار مقابل ذوب آهن اولین پیروزی خودمان را به دست بیاوریم. البته ذوب آهن تیم یکدست و جوانی است اما باید سعی کنیم در این بازی با تمرکز بالا شرکت کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

* به نظرت چرا پرسپولیس در این سه هفته نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

تمام کسانی که فوتبال پرسپولیس را دیده اند به آن اذعان دارند که تیم ما زیبا بازی می کند اما فقط با بدشانسی روبه رو شده است. در بازی مقابل پدیده فکر می کنم در هر دو نیمه این تیم هیچ حرفی برای گفتن نداشت و فقط روی دو موقعیت بادآورده به گل رسید.  همین شرایط در بازی مقابل استقلال خوزستان هم رقم خورد. در بازی سوم مقابل سپاهان هم اگر به خاطر خرابی چمن ورزشگاه نبود فکر نمی کنم آنها به هیچ عنوان می توانستند به ما گلزنی کنند.

*اما با تمام این تفاسیر پرسپولیس حالا در قعر جدول قرار دارد.

باید بگویم درست است که ما در انتهای جدول حضور داریم اما مطمئن باشید لیگ تازه شروع شده و ما هم راه زیادی را در پیش داریم. مطمئن باشید از این بازی مقابل ذوب آهن روند نتیجه گیری ما هم آغاز خواهد شد و ما سعی می کنیم با پیروزی مقابل این تیم روی برد بیفتیم. البته ما در این بازی حق هیچ اشتباهی نداریم چون ذوب آهن آنقدر خوب است که از اشتباه ما نهایت استفاده را ببرد.

*با گذشت سه بازی جزء بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بودی که توانستی یک گل و یک پاس گل زیبا بدهی.

من تمام تلاشم را انجام می دهم تا کادر فنی و هواداران از من راضی باشند. اگر تیم گل می خورد مطمئنا همه بازیکنان نتوانستند وظایف خود را درست انجام دهند و تقصیر کسی نیست و وقتی تیم هم گل می زند همه در آن نقش دارند. من سعی می کنم چیزی را که برانکو از من می خواهد به خوبی انجام دهم تا تیم نتیجه بگیرد.

*پاس گل زیبایی هم در بازی مقابل سپاهان دادی.

من روی توپ های سرعتی تبحر دارم. در آن صحنه احساس کردم می توانم پا به توپ وارد محوطه جریمه شوم و در یک لحظه تصمیم گرفتم که آن پاس را بدهم اما متاسفم که در نهایت نتیجه بازی چیز دیگری رقم خورد. قول می دهم در بازی دیگر مقابل ذوب آهن با نتیجه گیری هواداران را خوشحال کنیم و روند پیروزی هایمان را آغاز کنیم.

*دیروز مطلبی از تو منتشر شده بود زمانی که در تیم لیگ یکی بازی می کردی افشین پیروانی به خاطر یک اتفاق تو را یک جلسه از تیم بیرون کرد.گویا موهایت را رنگ کرده بودی و این باعث اخراجت شد.

فکر می کنم یکی از مهم ترین اتفاقات فوتبالی من آن روز رقم خورد و من خوشحالم که افشین پیروانی آن زمان سرمربی من بود و خودش سالها در سطح اول فوتبال ایران و تیم ملی بازی کرده آن تلنگر را به من زد تا در فوتبالم پیشرفت کنم. شاید اگر آن اتفاق نمی افتاد هرگز من در این جایگاهی که الان قرار دارم نبودم.

*به تیم ملی فکر می کنی؟

هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد. من هم تمام تلاشم را انجام می دهم تا سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم تا به تیم ملی دعوت شوم و برای پرچم کشورم بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)