دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای گفت:آرای کمیته استیناف مورد تأیید ماست.

حجت الاسلام علیپور در خصوص آرای کمیته استیناف اظهار داشت:کمیته استیناف مرجع تجدید نظر احکام کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال به شمار می آید و در واقع با قضات عادلی که دارد مسایل را بررسی می کند.ممکن است در رأی بدوی مدرکی دیده نشود یا برخی اظهار نظرها به گونه ای دیگر باشد که در مرحله تجدیدنظر بیشتر به این مسایل پرداخته می شود.

وی افزود:استیناف تشخیص داد که حکم بدوی برای تیم فوتبال شهرداری تبریز سبک بوده لذا مجازات سنگین تری در نظر گرفت و یا حکم آقای شیث رضایی را تغییر داد.

حجت الاسلام علیپور خاطرنشان کرد:در مورد آقای شیث مسأله کتمان حقیقت بوده است و آنچه در خصوص سایپای شمال عنوان شده تنها یکی از موارد انهامی وی بوده.ایشان کتمان حقیقت کرده و در منشور اخلاقی فیفا که اصول 11 گانه ای دارد آمده که کتمان حقیقت 6 ماه محرومیت دارد.فکر کنم بند دوم منشور فیفا باشد که به صداقت و پایبندی مربوط می شود.در واقع مستندات زیادی در این خصوص وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای درباره تبرئه میرمعصوم سهرابی گفت:وی معاون شهرداری تبریز بوده نه معاون باشگاه شهرداری.او فقط عضو هیئت مدیره باشگاه شهرداری بود لذا تبرئه شد و محکومیت وی به مدیرعامل باشگاه،هر کسی که باشد، انتقال می یابد.

وی درخصوص استعلام از مربیان برای فصل جدید گفت:مدیرعاملی و سرمربیگری جزو مشاغل حساس در ایران تعریف شده و نیاز به استعلام 5 گانه دارد.ما به سازمان لیگ ابلاغ کرده ایم که مربیان باید حتما استعلام 5 گانه را از نهادهای ذیربط داشته باشند.

علیپور درباره وضعیت بازیکنان در سالی که گذشت ،اظهار داشت:الحمدالله مسأله خاصی نبود.اگر موردی هم به وجود آمد با تذکر رفع شد.مشی ما در خصوص جوانان اصلاح و ارشاد است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است که همه وظیفه داریم در آن حضور یابیم.این گونه نباشد که فکر کنیم تک رأی ما تأثیری ندارد در واقع از جمع همین تک رأی هاست که نتیجه مشخص می شود.برای حضور در انتخابات ما یک وظیفه فردی و یک وظیفه اجتماعی داریم که باید آن را انجام دهیم.
حجت الاسلام علیپور در پایان گفت:از رییس جمعهور آینده توقع داریم که ورزش را اولویت دست چندم خود نداند.از زمان نخست وزیری تا ریاست جمهوری در دوره های اخیر هر کس که در جاها و پست های دیگر جامانده یا مجلس به او رأی نداده به حوزه ورزش آمده.این بار از رییس جمهور می خواهیم تا فردی قوی را برسر کار بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)