پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نظارت، بازرسی و ارزشیابی سازمان لیگ گفت: کمیته انضباطی می‌گوید هیچ سندی علیه رحمتی وجود ندارد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور  در مورد تنش‌هایی که در دو مسابقه لیگ دسته اول در هفته بیست ودوم رخ داده است، گفت: در فدراسیون فوتبال کارگروه ویژه‌ای در این مورد تشکیل شده است و در این کارگروه گزارش ناظر داوری و مسئول برگزاری مسابقه‌ها مورد ارزیابی و جمع بندی قرار می‌گیرد و بر اساس موارد مربوطه به کمیته داوری، کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق ارجاع می‌شود. نگرانی در مورد لیگ دسته اول نداریم.

وی در مورد اینکه اصغر ملکیان مدیرعامل باشگاه پیکان گفته است که فغانی شایسته قضاوت در جام جهانی نیست، گفت: پس اگر این طور است آیا من لیاقت سوت زدن در جام جهانی را دارم؟!

علیپور در مورد جریمه شش میلیون تومانی مهدی رحمتی به دلیل رفتار ناپسندی که در دیدار با ملوان انجام داد، گفت: من قصد دفاع از رحمتی را ندارم اما این مسابقه پخش مستقیم بوده است و همه بازی را دیدند و چنین صحنه‌ای در آن مشاهده نشد.

رئیس کمیته نظارت، بازرسی  و ارزشیابی سازمان لیگ در مورد اینکه شاید این اتفاق بین دو نیمه یا آخر بازی رخ داده است و چه فرقی بین رحمتی، با بنگر، حقیقی، شیث رضایی و محمد نصرتی است که آنها با محرومیت مواجه شدند اما رحمتی فقط جریمه نقدی شد، گفت: در سابقه رفتاری رحمتی هیچ مورد مشابهی دیده نشده است و رحمتی در 10 سال گذشته حتی در کنار مهدوی‌کیا و کریم باقری نامزد مرد اخلاق لیگ هم بوده است. به همین دلیل می‌گویم بعید است رحمتی چنین کاری کرده باشد.

وی در مورد اینکه اگر فردی سالم زندگی کرد و یکبار مرتکب خلاف شد آیا نباید برایش جریمه‌ای متناسب با تخلفش در نظر گرفت و ظاهرا رحمتی از حمایت ویژه‌ای برخوردار است که محرومیتی برایش در نظر گرفته نشده، گفت: تمام مسایلی که مطرح می‌شود به خاطر دو عکسی است که در کنار هم قرار گرفته است. من هم مسئول رسیدگی به این پرونده نیستم و کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به این پرونده بوده و می‌گوید سندی علیه رحمتی وجود ندارد و اگر در این زمینه سندی ارایه شود با رحمتی مطابق قانون رفتار می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)