پرسپولیس نیوز: در مورد علی علیپور که هواداران این روزها زیاد در مورد آینده او با توجه به اتمام قراردادش سوال دارند، حرف و حدیث زیاد است و حتی گفته شد یک معاون سابق باشگاه استقلال هم قصد دارد او را ترانسفر کند.

حتی می گویند باشگاه چندین بار این بازیکن را دعوت کرده اما جوابی نگرفته و همه و همه چیز بر می گردد از قول این بازیکن به اتمام لیگ تا بخواهد یک تصمیم خوب بگیرد.

اوضاع چطور است؟

من هم مثل همه کسانی که در خانه هستند شرایط یکسانی داریم تا امید به خدا این مساله عادی شود و زندگی مردم دنیا به روال عادی برگردد.

وضعیت خودت در قرنطینه چطور پیش می رود؟

من الان شمال هستم و تمریناتم را در خانه با وزنه انجام می دهم. در روستا هستیم و زمین فوتبال به من نزدیک است که بعد تمرین در خانه، روزها آنجا تمرینات خودم را دنبال می کنم تا بینیم این داستان کی تمام می شود.

مهم ترین سوال هواداران در مورد قراردادت است که امسال تمام می شود و اینکه آینده ات چطور قرار است رقم بخورد؟

این سوال خیلی از هواداران است اما الان ۹ بازی برای ما مانده در این شرایط قرار داریم. با اینکه در قرنطینه هستیم تمرکز کافی دارم تا بدنم افت نکند تا در آینده با تصمیمی می گیرم به قهرمانی چهارم دست پیدا کنیم. به این موضوع من هم فکر می کنم اما اینکه صددرصد بخواهم روی آن افت کرده باشم، این طور نیست چون پرسپولیس تیم ریشه داری است که با یک دقیقه فکر نمی شود تماس گرفت و باید قطعا ساعت ها فکر کرد. من تا وقتی که علی علیپور را هواداران بخواهند و برای آن ها خوب باشد، در این تیم خواهم ماند. من عاشق پرسپولیس هستم و هرچه دارم و ندارم از این تیم است و ششمین سال است که د راین تیم هستم و دوران خوب و بدم با هواداران است. باید خیلی فکر کرد ۹ بازی دیگر باقی مانده و تمرکزم روی چهارمین قهرمانی است تا در آینده یک تصمیم خوب با پرسپولیس و هواداران بگیریم.

بالا و پایین زیاد داشتی در این تیم و از وقتی که آمدی آنقدر خوب کار کردی که جزو ارکان باشگاه شدی. چطور دیدی این چند سال را؟

انتظار همیشه در پرسپولیس بالاست و من وقتی خیلی جوان بودم به این تیم آمدم. محسن بنگر و هادی خدا بیامرز که با راه آهن بازی داشتیم که آقا محسن در هتل من را دید به من گفت به پرسپولیس می آیی و وقتی شنیدم گفتم مگر می شود نیایم. حتی موضوع رضایتنامه من را پیش کشید که گفتم می گیرم و از طریق کمیته انضباطی که ۳۰ درصد را پر نکرده بودند به این تیم آمدم. خیلی بازیکنان نیم فصل به این تیم آمده بودند و من هم جوان بودم خیلی دغدغه وجود داشت که چطور به این تیم آمدم اما خدا را شکر می کنم چون خیلی بازیکنان مطرح بودند و بهترین فرصت بود که خودم را نشان بدهم و این اتفاق افتاد به جایی رسیدم که مدیون پرسپولیس و هواداران هستم. من هم روزهای اوج و افت داشتم و انتظار مدام بالا می رود و سخت تلاش می کنم که دل هواداران را به دست بیاورم تا به آنچه که دوست داریم دست پیدا کنیم. یک شب قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم خواب دیدم که در ورزگاه صد هزار نفر قرمز هستند و من را تشویق می کنند و این را برای دوستانم تعریف کردم که بعدها به واقعیت پیوست و در دربی توانستم خوشحالی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)