علی علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باز هم استقلال را شکست داده و در قهرمانی دبل خواهد کرد.

علی علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس و مهاجم فعلی تیم ژیل ویسنته پرتغال که با بدشانسی و مصدومیت شدید زانو مواجه شد و رقابت‌های این فصل را از دست داد، در رابطه با آخرین وضعیت خود و همچنین احتمال بالای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی صحبت می‌کند. مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه آقای گلی دارد، از عملکرد عیسی آل‌کثیر در بازگشتش به پرسپولیس تعریف می‌کند و در رابطه با سایر موارد پرسپولیس صحبت به میان می‌آورد.

در رابطه با آخرین وضعیت خودت به لحاظ بدنی چه صحبتی داری؟

سه ماه و نیم از عمل جراحی‌ام می‌گذرد. خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر شده و تمریناتم را شروع کرده‌ام اما فعلاً تمریناتم انفرادی است و مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکردم، با این وجود به شرایطم خیلی خوشبینم و از این مسأله بیشتر خوشحالم که می‌بینم هنوز مورد توجه باشگاه و سرمربی تیمم قرار دارم.

چه موضوعی موجب شده تا بگویی که مورد توجه باشگاه و سرمربی تیم‌تان قرار داری؟
مهاجم اول تیم ما که اسپانیایی هم بود مورد توجه پورتو قرار گرفته و جدایی‌اش از تیم ما قطعی شده، به همین دلیل مسئولان تیم‌مان روی من حساب خاصی باز کرده‌اند و نظر مثبتی روی من دارند، از این رو عزم من خیلی جزم است که در سال آینده بهترین نمایش‌ها را برای تیمم داشته باشم.

چند مدت دیگر با باشگاه ژیل ویسنته قرارداد داری؟
من یک فصل دیگر با باشگاه ژیل ویسنته قرارداد دارم و باید در این باشگاه بمانم و حتماً در این مدت باز هم با دل و جان و همه تلاش ممکن سعی خواهم کرد که بهترین عملکرد و راندمان را برای تیمم داشته باشم.

با این وجود برای جام ملت‌ها و دعوت به تیم ملی توسط سرمربی جدید هم امیدواری؟
بله خیلی امیدوارم که دوباره با افتخار به پیراهن تیم ملی برسم و این پیراهن ارزشمند را در جام ملت‌های آینده بر تن کنم. خوشبختانه تا آن زمان هم فرصت باقی مانده و فکر می‌کنم فرصت دارم که نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم البته از این نظر خیلی خوشحالم که سرمربی نسبت به همه بازیکنانی که در ایران و خارج از کشور حضور دارند شناخت کاملی دارد و به توانایی‌هایی بازیکنان کاملاً آگاهی دارد.

در رابطه با قهرمانی تیم سابقت در لیگ برتر چه نظری داری؟
از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحال شدم چون خودم طعم قهرمانی در لیگ ایران را کاملاً چشیده‌ام و خوب می‌دانم بهترین عنوان در ایران قهرمانی در لیگ برتر است خصوصاً اگر این قهرمانی با پیراهن پرسپولیس باشد که پرطرفدارترین تیم ایران است و ارزش بسیار بالایی دارد. در این رابطه لازم می‌دانم این قهرمانی را به بازیکنان و کادر فنی و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم که بیشترین تلاش را انجام دادند و در همه ابعاد بهترین بودند. خوشبختانه پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع فصل بهترین بود و همه ۸-۷ بازی آخرش را برد و بهترین عملکرد را از خود برجای گذاشت، ضمن این‌که در مهمترین بازی فصل یعنی دربی هم بسیار عالی بازی کرد و برنده شد و با توجه به این برد مهم و به نوعی بازی شش امتیازی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و به نوعی استقلال را از کورس قهرمانی خارج کرد و پس از آن با بردن همه بازی‌ها منتظر تعلل سپاهان ماند و با تساوی‌ای که این تیم مقابل ملوان داشت با بردهای متوالی و شایستگی بیشتری که داشت عنوان قهرمانی را کسب کرد و به خود اختصاص داد. قهرمانی‌ای که واقعاً دلچسب و شیرین بود و پس از یک فصل که پرسپولیس قهرمان لیگ نشده بود خیلی به دل هواداران و دوستداران پرسپولیس چسبید.

در رابطه با تکرار دربی در فینال جام حذفی چه صحبتی داری و فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند مانند دربی برگشت باز هم از سد رقیب سنتی‌اش بگذرد و قهرمان شود؟
استقلال تیم خوبی است اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و دست آقا یحیی چه به لحاظ بازیکنان درون زمین و بازیکنان نیمکت‌نشین برای پیروزی کاملاً باز است.

در رابطه با خط حمله پرسپولیس چه نظری داری؟
در خط حمله پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند که در این بین عیسی بهترین است که پس از بازگشت، برای پرسپولیس عالی کار کرده، از این رو من باز هم به درخشش این بازیکن مقابل استقلال در فینال جام حذفی و تأثیرگذاری‌اش خیلی امیدوارم و اعتقاد دارم پرسپولیس باز هم استقلال را شکست داده و در قهرمانی دبل خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)