مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ایمان سلیمی اواسط هفته به اتریش می رود و حضور وی در پرسپولیس کذب است.

محمد علیپور در اولین برنامه پاسخگویی مسئولان، کادرفنی و بازیکنان تراکتور به هواداران این باشگاه اظهار داشت : هواداران فهیم و با شعور تراکتور بزرگ و دوست داشتنی که در همه جا عشق و علاقه خود را به این تیم نشان داده اند برخی نظرات که در فضای مجازی مطرح می شود به آنها باز نمی گردد و خواهش می کنم هواداران ما بیشتر همفکری کنند. هر انتقادی هم داشته باشند در خدمت هستم و به تمام سوال آنها جواب می دهم. نگران عدم شفافیت از سوی ما نباشند.

علیپور درباره آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور با رضا قوچان نژاد و جذب بازیکنان دورگه گفت: قوچان نژاد یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران ما است. پیگیری های خود را به دلایل مشخص اعلام نمی کردیم تا پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات آن را با هوادار در میان بگذاریم. مالک باشگاه که در خارج از کشور حضور دارد طبق هماهنگی با ما تمام تلاش خود را انجام داد تا این فصل در خدمت قوچان‌نژاد باشیم و این بازیکن هم علاقه مندی خودش را داشت.

با دنیس اکرت که اصالت ترکی دارد مذاکره کردیم اما توافق نداشتیم

وی افزود : با وجود تلاش فراوان ما باشگاه مبدا مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده و تراکتور را از داشتن یک بازیکن خوب محروم کرد. سعی می کنیم به شکل دیگری این موضوع را جبران کنیم. یکی از این راه ها هم مذاکره با بازیکنان دورگه بود. یکی از این نفرات دنیس اکرت است که در آلمان حضور دارد و در آخرین تماسی که روز گذشته با مدیر برنامه اش داشتم، متوجه شدم وی اصالت ترک هم دارد.

احتمال دارد دیوید توکلی به تبریز بیاید

مدیرعامل تراکتور اضافه کرد: متاسفانه پیشنهاد مالی وی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور برای ما مقدور نبود و نمی‌توانستیم آن را اجابت کنیم. بازیکن دیگری که اکنون دنبالش هستیم دیوید توکلی است که در لیگ یک نروژ بازی می کند. مذاکرات با وی ادامه دار است و احتمال دارد به تبریز بیاید تا کادرفنی هم بحث های خود را با این بازیکن مطرح کند. پیگیر هستیم این اتفاق خوب بیفتد اما اگر نیفتاد هم نگرانی خاصی نداریم. بازیکنان خوبی داریم و شرایط کاری مان بهتر شده است. اگر این بازیکن به ایران بیاید، بهتر می شویم در غیر این صورت چندان ضرر نمی کنیم.

به سلیمی رضایت نامه رسمی ندادیم

علیپور درباره جزئیات جدایی ایمان سلیمی از تراکتور گفت: حس می کنم از روز گذشته نگرانی هایی درباره سلیمی بین هواداران ما در فضای مجازی شکل گرفته است. شفاف می گویم کسی به سلیمی برای جدایی رضایت نامه رسمی نداد تا اکنون متهم شود. وی با استناد به بندی از قراردادش مبنی بر اینکه با پرداخت مبلغی صرفا می تواند به یک تیم اروپایی برود، می توانست از تراکتور جدا شود. سلیمی هم با مراجعه به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با پرداخت این مبلغ از نظر خودش، آزاد شده است.

سلیمی با آزاد شدن از تراکتور فقط می تواند به تیم اروپایی برود

وی افزود: البته سلیمی تنها یک سوم از مبلغی که به ما طلب داشته واریز کرده و اکنون فقط می تواند با آزاد شدن از تراکتور به یک تیم اروپایی منتقل شود. قبلا هم گفته ام اگر یک بازیکن از تراکتور به تیم های اروپایی ترانسفر شود جای افتخار دارد و خوشایند است. به همین شکل و سیاست هم با سلیمی برخورد کردیم. البته بخش حقوقی ما شکایتی را درباره این بند که برای طرفین ابهام دارد، مفتوح کرده است که نتیجه آن را هم پس از پیگیری های مان شفاف به هواداران اعلام می کنیم.

از هواداران می خواهم به کسی دل ندهند که به تیم دل نداده است

مدیرعامل تراکتور تصریح کرد: از هواداران مان می خواهم معمولا دل به کسی ندهند که دل به آنها نداده است. عاقبت خوبی ندارد به بازیکنی دل بدهیم که به تیم دلبستگی ندارد. از لحاظ فنی سابقه بازیکن مهم است اما فردی می خواهیم که با دل و جان برای تراکتور بازی کند. در سال های قبلی موفقیتهایی که از دلی بودن بازیکنان به دست آمده را دیده ام. برای سلیمی آرزوی موفقیت دارم اما طبق صحبت هایی که در روزهای اخیر با مدیربرنامه و وکیل وی داشتم گلایه کردم که هر دو به شدت مذاکره شان با پرسپولیس را تکذیب کردند.

سلیمی تا اواسط هفته به اتریش می رود و بحث حضورش در پرسپولیس کذب است

علیپور اضافه کرد: به احتمال زیاد ایمان دوشنبه یا سه شنبه عازم اتریش می شود. نمی دانیم فردا چه اتفاقی رخ می دهد اما آنها آدم های خوبی هستند و بعید می دانم سلیمی با وجود تکذیب های صورت گرفته به پرسپولیس برود. باز هم تاکید می کنم اگر این موضوع واقعیت داشته باشد از تراکتور چیزی کم نشده و زندگی خود و هواداران مان را به اسم دو بازیکن بند نکرده ایم. شک نکنید در کنار هم سال آینده کارهای بزرگی می توانیم انجام بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)