پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌گویم که داوران به نفع ما سوت بزنند اما امیدوارم به ضرر ما هم سوت نزنند.

علی علیپور در مورد دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان گفت: به هر حال شرایط جام حذفی با لیگ برتر فرق دارد و شما با یک بازی مستقیم به مرحله بعد می‌روید. همین مسئله استرس بازیکنان را در بازی دیروز زیاد کرده بود اما خوشحالم که برنده از زمین بیرون آمدیم.

وی درباره پاس گلی که دیروز به مهدی طارمی داد هم ادامه داد: این وظیفه هر بازیکنی است که خوب کار کند و من هم زمانی که وارد زمین شدم انگیزه زیادی داشتم تا به پرسپولیس کمک کنم. در آن صحنه هم موقعیت گلی ایجاد شد که پاسی به مهدی دادم و او هم خیلی خوب دروازه ملوان را باز کرد تا با همین گل به مرحله بعد صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کارت زردی که از داور بازی گرفت، اظهار داشت: شما اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که در لحظه‌ای که به هوا پریدم صورتم به سمت توپ نبود و اصلاً‌ توپ را نمی‌دیدم. من پریدم تا جلوی توپ را بگیرم اما توپ به دستم خورد و داور به من کارت زرد داد که به نظر من اصلاً‌ منطقی نبود و یک کارت زرد غیرطبیعی گرفتم.

علیپور افزود: از طرف دیگر مهدی طارمی در محوطه جریمه حریف اخراج می‌شود آن هم به دلیل خطایی که اینقدر ساده بود که حتی کارت زرد هم نداشت و واقعاً‌ همه شوکه شدیم که مهدی طارمی اخراج شد، واقعاً‌ نمی‌دانم دیگر باید چه بگویم. من نمی‌گویم که داوران به نفع ما سوت بزنند اما به ضرر ما هم کار نکنند.

وی در مورد دیدار این هفته پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در تبریز هم گفت: به هر حال بازی‌های لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد و ما قطعاً‌ همانند سایر بازی‌ها برای بردن وارد زمین می‌شویم و شک نکنید که همه تلاشمان را خواهیم کرد تا با امتیاز از تبریز به تهران برگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)