مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان از کمبود امکانات و اینکه تیمش در زمینی مناسب بازی نمی‌کند، گلایه کرد.

علی علیپور بعد از تساوی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: ممنون که مانند همیشه با حضورتان، قلم‌تان، حمایت و تعریف و تمجیدهایی که از بازیکنان می‌کنید، به آنها روحیه می‌دهید. همانطور که دیدید ما زود به گل رسیدیم و آن چیزی را که می‌خواستیم در دقیقه یک به آن رسیدیم و به نیمه اول خوبی داشتیم.

وی در ادامه افزود: همانطور که سرمربی تیم‌مان گفت، کنترل توپ را در اختیار داشتیم، ولی متاسفانه هر چه بازی جلوتر رفت، باید گل دوم بازی را می‌زدیم تا خیال‌مان راحت‌تر شود، اما این اتفاق طی شانس‌های گلزنی که داشتیم، نیفتاد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: در ادامه اتفاقی که فکرش را نمی‌کردیم، رقم رخورد و پرسپولیس گل تساوی را دریافت کرد. چیزی که الان اهمیت دارد این است که بدانیم بازی تمام شده. همیشه در صحبت‌هایم گفتم باید سعی و تلاش‌مان را بیشتر کنیم، چون هدف و راه‌مان را دانسته و می‌دانیم که از لیگ امسال، لیگ نخبگان آسیا، جام حذفی و سوپرکاپ چه می‌خواهیم. ما با قدرت بیشتر باید ادامه بدهیم.

علیپور تصریح کرد: همه این فراز و نشیب‌ها در طول فصل وجود دارد. همه بازیکنان حرفه‌ای این را می‌دانند. همانطور که آقای گاریدو گفت باید سرمان را بالا بگیریم و محکم و باقدرت کار کنیم. باید نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و نقاط قوت خود را بهتر کنیم تا بتوانیم آنطوری که هواداران‌مان می‌خواهند نتیجه بگیریم. امروز شرمنده هواداران شدیم. فقط باید از آنها تشکر کنیم که کنارمان بودند.

«کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس، دوری از ورزشگاه آزادی و نمایش باکیفیت پرسپولیس در چمن باکیفیت عربستان. شما این شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید؟»، وی در پاسخ به طرح این پرسش اذعان کرد: اول باید عرض کنم ممنون از سؤالی که پرسیدید. حرف‌های زیادی در مورد این سؤال دارم. جدا از بهانه‌گیری، ممنون هواداران هستیم که به ورزشگاه آمدند. خودمان می‌دانیم که باید سخت کار کنیم تا برنده بازی باشیم و در هر شرایطی اینجا پرسپولیس است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط، شرایط خوبی نیست و ما ساختار خوبی نداریم. شما مشاهده کردید که در بازی با الاهلی عربستان یا دربی در اراک، زمین کیفیت خوبی داشت و ما توانستیم شرایط خوبی داشته باشیم و آن چیزی را که می‌خواهیم در زمین انجام بدهیم. در حال حاضر شما شاهدید که ما زمین خوبی در اختیار نداریم و کسی هم الان پاسخگو نیست. ما در لیگ با این شرایط بازی می‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم، ولی بازی در آسیا، همانند بازی ملی است. باید بدانند که بهترین شرایط را برای تیم (چه برای پرسپولیس و چه برای دیگر تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2) در نظر بگیرند.

علیپور تصریح کرد: در حال حاضر ما با خیلی از موارد مانند سقف قرارداد دست و پنجه نرم می‌کنیم. تیم‌های عربستانی بهترین پول را خرج می‌کنند، ما اینجا بحث سقف قرارداد را داریم. متأسفانه زیرساخت خوبی هم نداریم. همین الان بچه‌ها در رختکن مشغول دوش گرفتن هستند، ولی دوش‌ها آب سرد دارند. مگر چنین چیزی می‌شود؟ زیرساخت‌های ما که خوب نیست. برای ریکاوری هم با آب سرد دوش بگیریم؟! این موارد شرایط را سخت می‌کند. فکر و دغدغه‌ای که فقط باید صرف زمین فوتبال و نتیجه گرفتن برای هواداران شود، متأسفانه چنین امکانی وجود ندارد.

وی درباره مشغول بودن فکر بازیکنان به کمبود امکانات عنوان کرد: متأسفانه فکر ما مشغول همه جاست، به جز زمین فوتبال! این مسئله‌ای است که واقعاً فکر ما را درگیر کرده و ما به آن فکر می‌کنیم. نمی‌دانیم کی شرایط مطلوب می‌شود و ما در همان ورزشگاه آزادی می‌توانیم بازی کنیم. همه این صحبت‌ها جای بهانه‌گیری نیست و می‌دانیم باید برنده باشیم، ولی شرایط، شرایط سختی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)