پرسپولیس نیوز :  مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم پرسپولیس چه تیم بزرگی است و الان کجا هستم، پس دلیلی ندارد که از چیزی ناراحت باشم.

علی علیپور در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با ذوب‌آهن، اشتباهات داوری که علیه سرخپوشان رخ می‌دهد، وضعیت خودش در پرسپولیس و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

 

شرایط پرسپولیس بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن چطور است؟

نمی‌دانیم باید چه کاری انجام بدهیم. ما با 10 نفر مقابل ذوب‌آهن فوق‌العاده بازی کردیم و حتی چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم، اما باید از داور سؤال کنید چرا مقابل ذوب‌آهن شکست خوردیم.

 خیلی‌ها اعتقاد دارند که پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن مستحق شکست نبود.

آنها درست می‌گویند. ما تا زمانی که گل اول را نخورده بودیم اجازه ندادیم ذوب‌آهن یک حمله روی دروازه پرسپولیس انجام بدهد. ضمن اینکه با یک بازیکن کمتر هم چند موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم.

 کمی هم در مورد خط حمله پرسپولیس صحبت کن، هواداران می‌گویند تیم‌شان خط حمله ترسناکی دارد.

ما از دروازه‌بان تا خط حمله بازیکنان خوب و بزرگی داریم. این فصل پرسپولیس تیم جوان و یکدستی است که اگر اشتباهات داوری نباشد به راحتی می‌توانیم در لیگ حرف اول را بزنیم.

 

 پس فکر می‌کنی پرسپولیس هنوز شانس موفقیت در لیگ را دارد؟

صد در صد این‌طور است. باور کنید اگر اشتباهات داوری یا وقفه‌های لیگ نباشد به راحتی می‌توانیم به صدر جدول رده‌بندی برسیم.

 پیش از دربی و مخصوصاً بعد از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان شایعه شد که تو در شادی‌های این پیروزی حضور نداشتی …

اصلاً‌ چنین چیزی صحت ندارد، من هیچ‌وقت برای پرسپولیس حاشیه درست نکرده‌ام و البته از برد تیم هم ناراحت نشدم. نمی‌دانم چرا این شایعات را به راه می‌اندازند. من به عنوان بازیکن موظفم تمرین کنم و وقتی هم به زمین می‌روم بهترین عملکرد را داشته باشم، حالا چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه.

 با این وجود یعنی ناراحت نیستی که برای پرسپولیس کم بازی می‌کنی؟

من می‌دانم پرسپولیس چه تیم بزرگی است و الان کجا هستم، پس دلیلی ندارد که از چیزی ناراحت باشم، البته اگر حاشیه‌سازان اجازه بدهند.

 چرا چند بازی است که کمتر در موقعیت گلزنی قرار می‌گیری؟

شرایط بازی گاهی این‌طور می‌شود و اگر دقت کنید من هم برای پرسپولیس گل زده‌ام و هم گل ساخته‌ام. برای من ابتدا موفقیت تیم مهم است و بعد می‌خواهم خودم در پرسپولیس موفق شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)