مهاجم پرسپولیس گفت: به هر حال استقلال بازی را در ضربات پنالتی برد و… فوتبال برد و باخت دارد و ما باید هم جنبه برد داشته باشیم و هم جنبه باخت. این از هر چیزی مهم‌تر است.

به نقل از خبر ورزشی، اگر پرسپولیس برنده دربی حذفی می‌شد شاید همه از او به عنوان ستاره این دیدار یاد می‌کردند اما قسمت این بود که در دقیقه ۱۱۳ تعویض شود و حتی نتواند در ضیافت پنالتی‌ها به تیمش کمک کند. با این وجود او با زدن ۴ گل در دربی به رکورد مرحوم همایون بهزادی رسید و تبدیل به یکی از تاریخ‌سازان بازی‌های پرسپولیس و استقلال شد.

فکرش را می‌کردی بازی به ضربات پنالتی بکشد؟
بله، ما هم فکرش را کرده و هم تمرینات لازم را انجام داده بودیم. می‌دانستیم این دیدار حذفی است و مساوی ندارد. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود.

خودت هم جزو پنالتی‌زنان بودی؟
بله، قرار بود بعد از مهدی ترابی من پنالتی‌زن دوم پرسپولیس باشم، اما به هر حال قسمت نشد.

شنیدیم تو خودت دست بالا بردی و خواستی تعویض شوی. درست است؟
نه، من چنین خواسته‌ای نداشتم. این تصمیم کادر فنی بود و باید به آن احترام گذاشت. متأسفانه این روز‌ها آقا یحیی را سیبل کرده‌اند در حالی که این درست نیست. وقتی تیمی می‌برد یا می‌بازد همه در آن دخیل هستند. این بار هم همه ما مقصریم و نباید تمام تقصیرات را گردن یک نفر انداخت.

شاید بیشتر انتقادات به چیدمان اولیه تیم بوده باشد.
ما با همین شیوه و شرایط ۳ گل به سایپا زده بودیم. به هر حال یک هفته به این شکل تمرین کردیم و می‌خواستیم برنده دربی باشیم، اما گل زودهنگام یک مقدار شیرازه تیم ما را ازهم پاشید. این انتقادات هم همیشه بوده و هست. به نظرم آقای گل‌محمدی و این کادر فنی کار خودشان را به خوبی بلدند و شاید اگر کمی خوش‌شانس بودیم یا دقت می‌کردیم از این دربی هم با دست پُر و برنده بیرون می‌آمدیم.

وقتی در دقیقه ۹۰ گل زدی خیلی‌ها تصور کردند دیگر بازی تمام شد. در بازی سنگین دربی گل خوردن در دقیقه ۹۰ ویران‌کننده است، اما استقلالی‌ها جبران کردند. آن لحظات چه احساسی داشتی؟
وقتی گل زدم خودم هم چنین تصوری داشتم. خیلی خوشحال بودم که گل پیروزی‌بخش پرسپولیس را در دربی زده‌ام اما… (سکوت می‌کند).

اما چی؟!
حیف شد. خیلی هم حیف شد که نتوانستیم آن گل را حفظ کنیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم. البته این طبیعت فوتبال است و زمان به گذشته برنمی‌گردد. دربی تمام شد و به تاریخ پیوست.

اما کری‌خوانی‌های آن تا هفته‌ها پابرجاست.
این کری‌خوانی‌ها بیشتر برای هواداران است. به هر حال استقلال بازی را در ضربات پنالتی برد و… فوتبال برد و باخت دارد و ما باید هم جنبه برد داشته باشیم و هم جنبه باخت. این از هر چیزی مهم‌تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)