مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای یک هدف در کنار هم می‌جنگیم و موفقیت تیم مهمترین چیزی است که در نظر داریم.

علی علیپور در حاشیه تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم با قدم محکم به بازی‌های آسیایی ورود کنیم و از اول بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. روز به روز که می‌گذرد هماهنگی بازیکنان با هم بیشتر می‌شود. ما درون زمین با همه وجود و تلاش‌مان مشغول انجام کار هستیم و از نظر بدنی و تاکتیکی در بهترین سطح قرار داریم. هنوز هم جا دارد بهتر از این باشیم و در راستای هدف‌مان و جنگیدن در چهار جبهه سنگین بتوانیم با قدرت ظاهر شویم و آن چیزی را که می‌خواهیم، با حمایت هواداران به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود: در دو یا سه هفته اول، بحث پیش‌فصل و آمادگی بدنی بوده است. هر تیمی بخواهد شرایط بدنسازی را پشت سر بگذارد، چند بازی طول می‌کشد. مهم این است که در روال خوبی قرار داریم و به امید خدا اتفاقات خوبی می‌افتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اضافه شدن لوکاس ژوائو به تمرینات سرخپوشان و رقابت در خط حمله قرمزهای تهران، تصریح کرد: ما خوشحالیم که تیم‌مان چه در پست مهاجم و چه در پست‌های دیگر، تقویت می‌شود. جدا از رقابت، دوستی بین ما خیلی مهم است، چرا که به قول معروف همه ما در یک قطار و مسیر هستیم و برای یک هدف در کنار هم می‌جنگیم. موفقیت تیم مهمترین چیزی است که در نظر داریم.

«این روزها یکی از مشکلات اصلی فوتبال ایران، زمین با کیفیت مناسب برای برگزاری مسابقات است. در حال حاضر برای برگزاری مسابقه به کشوری می‌روید که چمن مناسبی دارد. به نظرتان بازی روی چمن مناسب به کیفیت مسابقه کمک می‌کند؟»، علیپور در واکنش به این پرسش خاطر نشان کرد: صد درصد. یکی از دلایلی که ما زودتر به عربستان اعزام می‌شویم، همین موضوع است تا بتوانیم در یک شرایط خوب دو یا سه جلسه تمرین کنیم، یک زمین خوب داشته باشیم و با شرایط سازگار شویم.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید و بچه‌ها گفتند، صد درصد زیرساخت‌های ما خوب نیست و نیاز داریم زیرساخت‌های ما در هر شهر به بهترین شکل ممکن باشد. ما تیم‌های لیگ برتری خوبی داریم و تیم‌هایی که از لیگ یک اضافه می‌شوند با قدرت کار می‌کنند و امیدواریم با قدرت اصلاح زیرساخت‌ها اتفاق بیفتد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: درگذشت پدر آقای خداداد عزیزی و مادر کریم باقری را تسلیت می‌گویم و امیدوارم که روح‌شان شاد باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)