مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه قراردادم تمام شده به باشگاه آمدم و این یعنی تمایل دارم که در پرسپولیس بمانم ولی باز هم باید صحبت کنیم.

علی علیپور بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مذاکراتی صورت گرفت و صحبت‌های دیگری هم هست که باید در روزهای آتی درباره‌اش صحبت کرد.

وی در خصوص اینکه آیا در پرسپولیس ماندنی است، گفت:اگر خدا بخواهد و شرایط خوب باشد کجا بهتر از پرسپولیس و هوادارانش؟

علیپور در خصوص شایعه لژیونر شدنش عنوان کرد: من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم که خودم پیشقدم شدم و به باشگاه آمدم. می‌دانم پیراهن پرسپولیس را هر بازیکنی نمی‌تواند بپوشد، اینجا خانه خودم است، امروز آمدم که صحبت کنم تا پیراهن پرسپولیس را بپوشم ولی باید مذاکره کنیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه عنوان شد وی بحث ۱۰ میلیارد را درخواست کرده است، گفت: اینکه این مسائل از کجا مطرح شده را نمی‌دانم، طبیعی است که بازیکن نقطه نظرات خودش را بگوید حق طبیعی‌اش است، همانطور که مسئولان باشگاه رقم مد نظر خودشان را می‌گویند بازیکن هم نظر خود را منتقل می‌کند تا طرفین به توافق برسند.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است در تیم دیگری در ایران بازی کند، گفت: باز هم می‌گویم، من پرسپولیس را دوست دارم که به باشگاه آمدم. در صفحات مجازی دیدم که همه سوال می‌کنند تکلیف علیپور چه شد، من هم به احترام آنها به باشگاه آمدم. با اینکه قراردادم تمام شده آمدم و این یعنی تمایل دارم که در پرسپولیس بمانم ولی باید صحبت کنیم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای هواداران پرسپولیس برود.

علیپور در خصوص پنالتی که در بازی با استقلال گل نکرد، گفت: آن بازی تمام شده و ما الان در یک رق ابت جدید برای آسیا هستیم. ما ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم و حتی جلو هم افتادیم ولی سرنوشت بازی به آن شکل رقم خورد و به پنالتی کشید. به نظرم پنالتی ضربات شانس‌ها است و استقلال بازی را برد. این چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند و امیدوارم در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)