نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل نیمه اول را علی علیپور در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری, حامد نورمحمدی, علیرضا علیزاده, صادق صادقی, حسین ابراهیمی, مجید عبدی, سجاد جعفری, احمدالجبوری, آرمان قاسمی,‌ میرهادی میرجوان و پیام ملکیان.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی عبدی و علی علیپور.

داور: سیدرضا مهدوی

نیمه اول:

دقیقه ۳: ارسال سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به بشار رسن رسید که ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۱۰: اشتباه وحید امیری توپ را در میانه میدان به بازیکنان نفت رساند که پاس در عمق بازیکنان این تیم و ضربه مجید عیدی به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ راهی اوت شد.

دقیقه ۱۱: شوت بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه در اختیار رادوشویچ قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: حرکت خوب بازیکنان نفت و چرخش و شوت محکم احمد الجبوری می‌رفت که دروازه پرسپولیس را باز کند، اما رادوشویچ با یک عکس‌العمل خوب این موقعیت را هم برگشت داد.

دقیقه ۳۵: کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما پاس رو به عقب کامیابی‌نیا به هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس نرسید.

دقیقه ۳۷: مهدی عبدی اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: پاس بلند کنعانی‌زادگان در جناح راست به مهدی شیری رسید که سانتر خوب این بازیکن را علی علیپور از داخل محوطه شش قدم با یک ضربه سر به گل اول بازی تبدیل کرد.

دقیقه ۴۸: کنعانی زادگان با ضربه سر روی ضربه کاشته گل زد که آفساید اعلام شد.

تیم پرسپولیس در صورت حفظ همین نتیجه در نیمه دوم، قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)