پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من امسال آرزوهای بزرگی در سر دارم و به دنبال این هستم تا گل های زیادی را در رقابت های لیگ برای پرسپولیس به ثمر برسانم.

علی علیپور  در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر در اردو به سر می بریم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می گذاریم. تمرین کردن با مربی مثل برانکو ایوانکوویچ بسیار لذت بخش است. این مربی اینقدر تجربه دارد که هر روز چیز جدیدی از او یاد می گیرم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر در شروع رقابت های لیگ قرار داریم طبیعتا تمرینات سنگین و پرفشاری را پشت سر می گذاریم. این تمرینات کمی به بازیکنان فشار آورده اما مطمئنا با شروع رقابت های لیگ نتیجه اش را خواهیم دید و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار خواهیم بود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در بازی دوستانه مقابل امیدهای ترینیدادوتوباگو توانست گلزنی کند خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق قبل از شروع رقابت ها برایم رخ داد. امیدوارم بتوانم این روند گلزنی را در لیگ داشته باشم. من امسال آرزوهای بزرگی در سر دارم و به دنبال این هستم تا گل های زیادی را در رقابت های لیگ برای پرسپولیس به ثمر برسانم.

علیپور در این باره که آیا مشکل مالی اش حل شده یا خیر بیان داشت: پیش از آنکه به اردو بیایم با طاهری صحبت کردم و قرار شده است تا ظرف روزهای آینده مشکل مالی ام حل شود. هنوز مشکلاتم در جای خودش باقی است و هنوز حل نشده اما امیدوارم با مساعدت طاهری هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)