مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باید در لباس اسطوره پرسپولیس بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب اجازه از پیشکسوت این باشگاه در لیگ یازدهم با پیراهن شماره هفت به میدان خواهد رفت.

 

حمیدرضا علی عسگری بازیکن پرسپولیس درباره پوشیدن پیراهن علی پروین در لیگ برتر گفت: پیراهن شماره هفت به اسطوره باشگاه پرسپولیس تعلق دارد و با صحبت هایی که با علی آقا انجام دادم توانستم موافقت ایشان را جلب کنم و امیدوارم بتوانم در لباس اسطوره پرسپولیس بازی های خوبی را به نمایش بگذارم. خوشحالم آقای پروین درخواستم را رد نکرد و می دانم کار بسیار سختی دارم. پروین در صحبت هایش برایم آرزوی موفقیت کرد و تمام تلاشم را می کنم تا پاسخ محبت های پرسپولیسی ها را بدهم.

 

وی درباره نخستین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: تمرینات خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و با اضافه شدن ملی پوشان هم فکر می‌کنم شرایطمان روز به روز بهتر خواهد شد. انگیزه زیادی داریم و می خواهیم با کسب پیروزی هواداران خود را خوشحال کنیم. فصل پیش با شکست ملوان در فینال جام حذفی به مقام قهرمانی رسیدیم و خاطره ای خوشی از بازی با ملوان داریم.

 

علی عسگری که به علت مصدومیت نمی تواند برابر ملوان به میدان برود، تصریح کرد: متاسفانه هنوز مصدومیتم از ناحیه عضله زیر شکم برطرف نشده است و به همین خاطر نمی توانم در نخستین دیدار برای پرسپولیس به میدان بروم. زیر نظر پزشک تیم تمرین می کنم و باید هرچه زودتر خودم را به سایر مسابقات برسانم.

 

وی درباره ترافیک بازیکنان در خط میانی و حمله اظهار داشت: بازیکنان خوب و شایسته‌ای در این مناطق در اختیار داریم و با توجه به این که باید در سه تورنمنت حضور پیدا کنیم، فکر می کنم روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. البته امیدوارم که جنبه های منفی آن که همان نیمکت نشینی بازیکنان است، برای پرسپولیس در طول حاشیه ای درست نکند.

 

بازیکن پرسپولیس درباره تفاوت کار میان حمید استیلی و علی دایی نیز گفت: آقای استیلی در سال 86 و زمانی که با قطبی قهرمان لیگ شدیم، من را به پرسپولیس آورد و ارادت خاصی برای ایشان قائل هستم. با آقای دایی هم دو بار قهرمان جام حذفی شدم و برای این دو مربی بزرگ آرزوی موفقیت می کنم. استیلی و دایی مربیان شایسته ای هستند و آنها می توانند کمک حال تیم های خود باشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)