مرجع خبری پرسپولیس : حمید رضا علی‌عسگر بازیکن تیم پرسپولیس به پیروزی تیمش در اولین بازی خارج از خانه بسیار خوش‌بین است.

 

او در خصوص بازی تیمش مقابل صبا می‌گوید: «ما لیگ را بابرد شروع کردیم و حالا می‌خواهیم در اولین بازی خارج خانه هم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم. به نظر میرسد صبا به نسبت فصل پیش ضعیف تر شده است. البته چون هنوز فیلم بازی این تیم را ندیدیم نمی‌توانم با قاطعیت این موضوع را مطرح کند. اما به لحاظ نفرات صبا از فصل پیش ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.»

 

او در خصوص خودش هم می‌گوید: «در بازی‌های پایانی فصل پیش عملکرد خوبی داشتم و امیدوار بودم که امسال بتوانم شرایط بهتری را تجربه کنم که خدا را شکر در بازی اول فیکس بودم. باتوجه به اینکه تمام تیم از جمله خودم تازه دوران بدنسازی راپشت سر گذاشتیم قطعا در بازی‌های آینده از این بهتر خواهیم شد. من امسال آرزوهای بزرگی در پرسپولیس دارم. 

  

سقف آرزوهای من رسیدن به تیم ملی و البته حضور در تیم‌های اروپایی است. می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به آرزوهای خودم نزدیک‌تر شوم. به آینده خودم و پرسپولیس در لیگ برتر بسیار خوشبین هستم.»

 

علی عسگر پرسپولیس را در هر سه جام مدعی می‌داند: «امسال تیم خوبی در اختیار داریم. پرسپولیس طوری بسته شده است که در هر سه جام مدعی باشد. ما در هر سه جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و امیدواریم که بخش زیادی از خواسته‌های خود دست پیدا کنیم. در لیگ برتر هم هدف ما قهرمانی است. برای رسیدن به این موضوع هم فکر می‌کنم شروع خوبی داشتیم و سعی می‌کنیم به این روند ادامه دهیم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)