پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تجربه علیرضا رحیمی را در امر مدیریت این باشگاه تعیین‌کننده دانست.

حمیدرضا علی‌عسگر در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و انتظاراتی که او و دیگر بازیکنان این تیم از آنها دارند، گفت: از بین اعضای جدید هیئت مدیره فقط آقایان استیلی و زادمهر که از بازیکنان سابق پرسپولیس بوده‌اند را می‌‌شناسم و از سایر نفرات که افرادی اقتصادی هستند، شناخت چندانی ندارم.

وی افزود: مطمئناً اعضای جدید هیئت مدیره افرادی تاثیرگذار و موفقی بوده‌اند که از سوی وزارت ورزش به عنوان مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند و حتماً فاکتورهایی داشته‌اند که مدنظر وزارت ورزش بوده‌اند. آقای استیلی مربی من بوده و آقای زادمهر هم به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس فعالیت داشته است. مطمئناً این دو می‌توانند به عنوان چهره‌های ورزشی افرادی تاثیرگذار در هیئت مدیره باشند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با استقبال از انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه گفت:‌ آقای رحیمی مدیری ورزشی است که سال‌ها تجربه مدیریت دارد. بدون شک تجربه و توانایی آقای رحیمی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

علی‌عسگر در مورد انتظارات بازیکنان از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اول از همه از اعضای هیئت مدیره این انتظار را داریم که تکلیف طلب‌‎های فصل قبل‌مان را مشخص کرده و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اتخاذ بهترین تصمیمات برای پرسپولیس تیم را برای فصل آینده به بهترین شکل ممکن مهیا کنند تا بتوانیم در آسیا و در لیگ موفق باشیم و پس از سال‌ها قهرمان لیگ شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)