پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که جو استادیوم آزادی روی داور جوان بازی با پدیده مشهد اثر گذاشته بود.

حمید علی‌عسگر در خصوص پیروزی 5 بر یک پرسپولیس مقابل پدیده شاندیز در چارچوب جام حذفی گفت: فکر می‌کردیم بازی سختی در انتظار ما نباشد اما بازی گره خورد و کمی اذیت شدیم اما خدا را شکر توانستیم گام اول را در جام حذفی محکم برداریم.

وی درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به گل تیم پدیده عنوان کرد: به نظر من گل این تیم صددرصد اشتباه بود و در این خصوص شک ندارم، در قانون آمده اگر داور بخواهد بعد از خطا به بازیکنی اخطار بدهد بازیکنان آن تیم نمی‌توانند سریع بازی را آغاز کنند. ابتدا باید داور کارت خود را ثبت کند و بعد بازی پیگیری شود. به  خاطر همین همه بازیکنان ایستاده بودند. حتی محسن بنگر به من گفت دیدم داور کارت را از جیبش بیرون آورد ایستادم، به هر حال این اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد. موعود بینادی‌فر داور بازی با پدیده بسیار جوان بود و به نظرم جو استادیوم آزادی روی او تاثیر گذاشته بود.

علی‌عسگر در واکنش به این مسئله که چرا اکبر میثاقیان به او در جریان بازی اعتراض می‌کرده تصریح کرد: اعتراض!؟ من چیزی ندیدم و متوجه اعتراضی هم نشدم.

وی در مورد بازی روز یکشنبه پرسپولیس و راه‌آهن در لیگ و اینکه آیا فشردگی مسابقات به این تیم ضرر نمی‌رساند تاکید کرد: قطعا فشردگی بازی‌ها ما را اذیت می‌کند. ای کاش برنامه‌ریزی طوری بود که کمتر این اتفاق رخ می‌داد اما به هر حال باید بازی کنیم.

علی‌عسگر اظهار داشت: قطعا بازی سختی در انتظار ماست. راه‌آهن سورینت تیم خوبی است که به خاطر عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیرمطمئنا با انگیزه بالایی مقابل ما قرار می‌گیرد و می‌خواهد به پیروزی برسد.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی که میزبان بازی روز یکشنبه است عنوان کرد: کیفیت این زمین افتضاح است و دیدید بعد از بازی استقلال و نفت هم همه به این مسئله تاکید داشتند. امیدوارم این موضوع روی کیفیت بازی اثر نگذارد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد شماره پیراهنش را در نیم فصل تغییر بدهد، گفت: انشاءالله تصمیم دارم این کار را انجام دهم و شماره 26 خودم را بپوشم. این کار هم به خاطر اصراری است که از سوی خانواده به من می‌شود چون از زمانی که شماره 7 پرسپولیس را پوشیدم بدشانسی زیادی آوردم اما باز هم به آن صورت اعتقاد ندارم که این شماره نحس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)