پرسپولیس نیوز : بازیکن پرسپولیس با اشاره به مشکلات این تیم گفت: امیدوارم وزارت ورزش به فریاد تیمی که ۳۰ میلیون طرفدار دارد، برسد.

حمید رضا علی‌عسگر در خصوص غیبت‌های اخیرش در تمرینات سرخپوشان اظهار داشت: غیبت‌های من دلیل داشت و در مورد آن با درخشان هماهنگ کرده بودم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که تا آخرین روز تعطیلات منتظر بودم باشگاه طلبم را پرداخت کند تا بتوانم بدهی خود را بدهم اما وقتی خبری نشد به شهرستان رفتم تا ملکی را بفروشم که متاسفانه معامله‌‌مان نشد و دست خالی به تهران برگشتم. واقعا نمی‌دانم چه کار باید بکنم و باشگاه هم در بدترین روز‌های خود به سر می‌برد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه یک سال است که می‌خواهد طلبم را پرداخت کند و در روزهایی که اوضاع مالی باشگاه خوب بود و مدیرعامل داشتیم این اتفاق رخ نداد چه برسد به اینکه الان نه مدیرعاملی در باشگاه است و نه فردی که پیگیر مشکلات باشد. در این میان باید وزارت ورزش به عنوان متوالی باشگاه به قضیه ورود کرده و حداقل به باشگاه پول تزریق کند.

علی‌عسگر با بیان اینکه تیم نیاز شدیدی به تقویت دارد خاطرنشان کرد: قرار است دو ماه دیگر در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. باشگاه حتی مدیرعامل ندارد که دنبال جذب بازیکن باشد. در این شرایط درخشان مجبور است خودش دنبال جذب بازیکن برود و از طرفی هم تیم را برای ادامه بازی‌ها آماده کند.

وی یادآور شد: وقتی سرمربی آرامش نداشته باشد و تمرکزش روی تیم نباشد معلوم است نمی‌تواند کار را پیش ببرد. قرار نیست همه کارها را در تیم درخشان انجام دهد. الان چند نفر از بازیکنان از شرایط خود ناراضی هستند و قصد جدایی از باشگاه را دارند. اگر قرار باشد آنها هم بروند آن وقت تیم در مسابقات آسیایی شرکت نکند خیلی سنگین تر است.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات من، نوری، نوروزی و نورمحمدی که قدیمی‌تر از بقیه هستیم از همه بیشتر است. ما از سال‌های قبل از باشگاه طلب داریم و هر فصل که می‌گذرد نه تنها طلب‌مان را نمی‌دهند بلکه به آن افزوده هم می‌شود. الان که بازیکن باشگاه هستیم این وضعیت را داریم و قطعا اگر از باشگاه جدا شویم پول‌مان را نخواهند داد.

علی‌عسگر با تاکید بر اینکه قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد، گفت: کاری به اینکه بعضی بازیکنان قصد جدایی از تیم را دارند، ندارم چرا که معتقدم ترک تیم در این شرایط بی‌معرفتی است. به هر حال باشگاه مدیرعامل ندارد و اوضاع تیم اصلا خوب نیست. در این شرایط امثال من بهتر است با شرایط بسازند و امیدوار باشیم که وزارت ورزش به فریاد باشگاهی که 30 میلیون طرفدار دارد، برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)