پنجشنبه 15 اسفند (15:22)

مرجع خبری پرسپولیس : اگر خبر بازگشت محسن خلیلی و رفع مصدومیت جادوگر و پتروویچ نبود حالا طرفداران پرسپولیس فاتحه لیگ قهرمانان را هم خوانده بودند !

هیئت مدیره باشگاه هفته ها چشم بازار را کور کردند تا بالاخره یک مربی خارجی پیدا کنند ! مربی خارجی که شباهت عجیبی با فوتبال یک دهه قبل پرسپولیس با علی پروین دارد . جالب تر آنکه وینگادا می گوید تیم من اروپایی بازی می کند . شاید هم در پرتغال فوتبال اروپایی مترادف با فوتبال علی اصغری خودمان است !! براستی تیم وینگادا چه شاخصه مثبتی نسبت به تیم افشین پیروانی دارد ؟! پاسخ روشن است وینگادا حالا یک تیم محتاط و دفاعی را ساخته که به مراتب علی اصغری تر از تیم پیروانی بازی می کند !
تمرینات بی حاصل سرخ ها که هر روز یکنواخت تر از پیش دنبال می شود باعث شده سربازان ارتش سرخ حالا برای رسیدن به پیروزی کوچکترین زحمتی را متحمل نشوند . براستی اگر همه ی بازیکنان پرسپولیس در مقابل مقاومت به اندازه “محسن خلیلی” انگیزه داشتند در پایان اسکوربود ورزشگاه چه نتیجه ای را نشان می داد ؟ چگونه است که ابراهیم توره فقط در طول نیمه اول 12 بار در تله آفساید مقاومت گرفتار می شود و کادر فنی هیچ تلاشی برای رهایی از این ترفند ندارد ؟ وینگادا که مدعیست تیمش اروپایی بازی می کند چطور از راه حل های فرار از تله آفساید بی خبر است ؟

پرسپولیس حالا در فاز هجومی ناامید کننده تر از هر زمان دیگری بازی می کند و اگر خبر بازگشت محسن خلیلی و رفع مصدومیت جادوگر و پتروویچ نبود هواداران این تیم از حالا فاتحه لیگ قهرمانان را هم می خواندند ! نلو که پیش از بازی با مقاومت گفته بود فوتبال هجومی پرسپولیس را در مقابل این تیم شیرازی به نمایش خواهد گذاشت حالا همین وعده را برای بازی با شارجه می دهد . این درست که مربی پرتغالی زمان کافی برای اجرای تاکتیک هایش نداشته و تیم را هم خودش نبسته اما استفاده بهینه از بازیکنان بزرگ شاخصه یک مربی بزرگ محسوب می شود که مربی گران قیمت سرخ ها ( با معیار های مالی ایرانی !) هیچ نشان مثبتی از از اجرای آن نشان نمی دهد .
توره ، باقری و نیکبخت حالا بیش از همیشه در ترکیب پرسپولیس سردرگم نشان می دهند و مشخص نیست کادر فنی از آن ها چه وظیفه ای را طلب می کند . به این ها نارضایتی پتروویچ و رحمان رضایی را هم اضافه کنید تا ناتوانی کادر فنی سرخ ها در به کارگیری روش مناسب بیش از پیش نمایان شود . سوال اینست که واقعا مقصر همه ی ناکامی های پرسپولیس بازیکنان هستند ؟ و آیا کادر فنی گران قیمت این تیم کلیه وظایف خود را به درستی انجام داده ؟ این ها فقط یک هشدار بود برای تیمی که حالا به عنوان اصلی ترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت .

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)