مرجع خبری پرسپولیس : ماجراي علي اكبريان، مهاجم دهه 70 استقلال و پرسپوليس از اين قرار است كه ماه گذشته نيروي انتظامي موتور سيكلتي را توقيف مي‌كند و در بازجويي از فرد موتورسوار مشخص مي‌شود كه موتورسيكلت دزدي است.

 

ماجراي علي اكبريان، مهاجم دهه 70 استقلال و پرسپوليس از اين قرار است كه ماه گذشته نيروي انتظامي موتور سيكلتي را توقيف مي‌كند و در بازجويي از فرد موتورسوار مشخص مي‌شود كه موتورسيكلت دزدي است. در ادامه باز جويي فرد مذكور مدعي مي‌شود موتور را از فردي به نام علي اكبريان كه سابقه بازي كردن دراستقلال و پرسپوليس را دارد خريده است.

ماموران نيروي انتظامي پس از ادعاي اين فرد به منزل اين بازيكن معروف رفته و در تفتيش از منزل او مقدار زيادي ماده مخدر شيشه را كشف و ضبط مي‌كنند. علي اكبريان براي اينكه ساير هم دستانش در توليد اين مواد را لو ندهد ادعا مي‌كند كه تمام اين مواد را خودش توليد كرده است،غافل از اينكه توليد و همراه داشتن بيش از 30 گرم ماده مخدر شيشه حكم اعدام را دارد.

 

مهاجم سال‌هاي دور سرخابي به همين سادگي به اعدام محكوم مي‌شود و اكنون پس از تحمل حدود يك‌ماه حبس در انتظار اجراي حكم به‌سر مي‌برد. در همين قاب از گوشه و كنار خبر مي‌رسد سرخابي‌هاي پايتخت براي كمك به علي اكبريان وخانواده‌اش دست به‌كار شده‌اند. منصور پورحيدري كه در اواسط دهه 70 مربي اكبريان در استقلال بود از مامور كردن يكي از پيشكسوتان باشگاه استقلال براي نجات او خبر مي‌دهد:

«ما به رضا رجبي ماموريت داده‌ايم تا خانواده علي اكبريان را پيدا كند تا هر كمكي كه از دستمان بر مي‌آيد براي خانواده‌اش انجام دهيم. درست است كه اين بازيكن كارهاي غيرقانوني انجام داده اما براي استقلال و پرسپوليس زحمت كشيده و وظيفه ماست كه در اين شرايط او را تنها نگذاريم. ما اميدواريم كه همه چيز ختم به خير شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)