پرسپولیس نیوز : فرزند پیشکسوت پرسپولیس گفت: از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که از روز گذشته با تماس های مکرر خود پیگیر احوال پدرم هستند.

علی بهزادی، فرزند همایون بهزادی در خصوص آخرین وضعیت بیماری پدرش اظهار داشت: روز گذشته متخصص قلب آخرین وضعیت قلب پدرم را بررسی کرد و امروز هم قرار است متخصص ریه پدرم را معاینه کرده و از ریه وی عکس بگیریم.یکی از مشکلاتی که در حال حاضر پدرم با آن روبه رو شده مساله پروستات است که برایش پیش آمده است.قرار است متخصصان این موضوع را بررسی کنند که اگر نیاز به عمل داشته باشد هفته آینده مورد عمل جراحی قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از مسئولان و پرسنل بیمارستان دی و پزشکان معالج پدرش بیان کرد: من از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم که از روز گذشته با تماس های مکرر خود پیگیر احوال پدرم هستند و از آنها می خواهم برای بهبود پدرم دعا کنند.

علی بهزادی در پاسخ به این پرسش که آیا از روز گذشته که پدرش بستری شده مسئولان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال پیگیر حال بوده اند، تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه از مسئولان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال کسی در بیمارستان حضور پیدا نکرده اند.به همین دلیل نمی خواهم در این باره صحبتی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)