پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در بازی پرسپولیس – فولاد، داوری تا حدی از برزخ خارج شد و در این بازی دلیلی برای اعتراض وجود نداشت.

علی خسروی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: در بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان که با قضاوت خوبی صورت گرفت، داوری هم تا حدی از بار فشار روانی خارج شد. جهانبازی می‌دانست که در این بازی در برزخ قرار دارد. او در نیمه اول با مراقبت کامل از هر صحنه حداکثر 10 متر فاصله داشت و روی صحنه‌ها آوانتاژ نمی‌داد و بازی را در دست داشت. من معتقد به بروز خطا روی احمدزاده نبودم اما تمارض هم در کار نبود و یک برخورد معمولی فوتبالی بود. من همچنین باید به این نکته اشاره کنم که جمله درباره «این صحنه را کارشناسان داوری باید نظر بدهند» از سوی گزارشگران حساسیت برانگیز است.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم استراتژی خوبی از سوی داور اتخاذ شد. با توجه به خسته‌تر شدن بازیکنان، آوانتاژها شروع شد. بعد هم یک پنالتی درست برای پرسپولیس اعلام شد. من تعجب می‌کنم وقتی یک بازیکن خطای آشکار می‌کند، چطور بر می‌گردد و اعتراض هم می‌کند که منجر به التهاب در جو ورزشگاه می‌شود. در آن صحنه مدافع فولاد با دست چپ، مهدی طارمی را شارژ کرد.

خسروی خاطرنشان کرد: گل دوم هم درست بود و دلیلی برای اعتراض به داوری وجود نداشت. البته یک موضوع مهم هم وجود دارد، اینکه ما باید مراقب داوران باشیم. جهانبازی روز یکشنبه هم قضاوت سنگینی در لیگ یک داشت. اگر از حالا داوران لیگ برتر را به لیگ یک بفرستیم، هم داوران لیگ یکی تجربه قضاوت بازی‌های حساس را به دست نمی‌آورند و هم داوران لیگ برتر فرسوده می‌شوند و این مساله در آینده ضریب اشتباهات را بالا می‌برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)