پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال صبای قم از پرسپولیس به عنوان تیم برنده دربی هشتاد و دوم یاد کرد و گفت: با توجه به شرایط بهتر شاگردان برانکو امیدوارم هواداران پرسپولیس خوشحال بعد از بازی باشند.

علی دایی دربی 82 و رویارویی دو تیم بالانشین جدول لیگ برتر اظهار داشت: من دوست دارم و آرزو می کنم پرسپولیس در این مسابقه به پیروزی برسد. چیزی که در بازیهای اخیر دیده ایم نشان دهنده وضعیت فوق العاده خوب پرسپولیس است و این تیم شایستگی کسب پیروزی در مسابقه روز جمعه را دارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه تا به امروز در چند دربی به میدان رفته است گفت:نمی دانم در چند مسابقه به میدان رفتم.این قدر زیاد بوده که واقعا حسابش از دستم در رفته است.

هر دو تیم در جدول شرایط برابری دارند اما نباید فراموش کرد که برانکو تیمش را از انتهای جدول بالا کشیده و حضور پرسپولیس در جمع مدعیان نشان از سختکوشی و شایستگی این تیم دارد.

او ادامه داد: اگر چه همه می گویند دربی هم مثل سایر دیدارها سه امتیاز دارد اما قطعا نگاههای هواداران و خیلی از اهالی فوتبال به این دیدار اینگونه نیست و هر دو تیم برد در این دیدار را بسیار ارزشمند می دانند بخصوص در شرایط فعلی که رقابت در جدول هم تنگاتنگ و فشرده است. با این وجود امیدوارم رعایت مسائل اخلاقی مثل همیشه در دستور کار هر دو تیم باشد و کسانی که به ورزشگاه می آیند یا در خانه به تماشای بازی می نشینند شاهد دیداری زیبا و با کیفیت باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد نتیجه بازی گفت: هر دو تیم می دانند که باید با برد میدان را ترک کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. با احترام به استقلالی ها به عنوان یک پرسپولیسی نه از سر احساسات و تعصب چشم بسته که بر اساس عملکرد دو تیم معتقدم با توجه به بازی های خوب اخیر پرسپولیس ،شاگردان برانکو می توانند برنده دیدار باشند و امیدوارم عصر جمعه با خوشحالی هواداران تیمم همراه باشد.

وی در پایام در مورد تعداد گلهای این بازی تصریح کرد: من اهل پیش بینی نتیجه و تعداد گل نیستم فقط می توانم بگویم جوانان پرسپولیس می توانند تاثیرگذار ظاهر شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)