پرسپولیس نیوز : علی دایی سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با اشاره به بازی های خوب تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا گفت: در این برهه همه اهالی و بزرگان فوتبال باید تیم ملی را حمایت کنند و امیدوارم این تیم به فینال این مسابقات برسد.

 علی دایی در بازدید از تمرینات تیم شهرداری اردبیل در کردان کرج افزود: با حمایت همه جانبه و افزایش روحیه بازیکنان می توانیم با دست پر از استرالیا برگردیم.

وی در مورد نامه ای که قبل از جام ملتها نوشته بود ، افزود: من کاری نکردم فقط حرف دلم را زدم.

دایی همچنین در مورد دیدارایران – قطر گفت : اگر بازیکنان در ضد حملات گذشت بیشتری از خود به خرج می دادند می توانستیم با گل های بیشتری قطر را شکست دهیم .

وی با تبریک به مردم کشورمان بابت دو پیروزی ارزشمند در جام ملتهای آسیا ابرازامیدواری کرد که تیم ملی کشورمان با شکست تیم امارات در دیدارآخر مرحله گروهی بتواند به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کند.

دایی در مورد کیفیت بازی تیم کشورمان در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: باید قبول کرد که 90 درصد تیم های حاضر در جام ملت ها بیشتر از ایران دیدار تدارکاتی و دوستانه داشته اند اما می بینیم که تیم ایران بازی به بازی به هماهنگی می رسد و این هماهنگی در دیدارهای بعدی افزایش خواهد یافت.

تیم شهرداری اردبیل که در لیگ دسته اول کشور حضور دارد برای آمادگی به منظور شرکت در نیم فصل دوم در کردان کرج اردو زده است .

این تیم سه شنبه گذشته در یک دیدار تدارکاتی در کردان کرج تیم سایپا را با سه گل شکست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)