خبرگزاری پرسپولیس :سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: امیدوارم علی کریمی مرد سال فوتبال آسیا شود.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که انتخاب علی کریمی در این سن به عنوان یکی از گزینه های بهترین بازیکن سال آسیا منطقی است، تصریح کرد: این نشان دهنده قابلیت فردی کریمی است که در این سن و سال برای  چنین عنوان مهمی انتخاب می شود. امیدوارم برای بار دوم این مقام را به دست اورد زیرا موفقیت مهمی برای فوتبال ما است. انشاء الله ایشان هرچه زودتر مصدومیت را پشت سر گذاشته و در لیگ و تیم ملی شاهد حضورش باشیم.

 

خبرنگار دیگری در مورد انتخاب بنگر دراین فهرست واینکه آیا بهتر از بنگر کسی نبود سوال کرد که وی اینگونه پاسخ داد: من  جزو نفراتی که این بازیکنان را را انتخاب کردند  نبودم و نمی دانم ملاکشان چه بوده است. به نظرم بنگر روزهای موفقی را در سپاهان و لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت و شاید ملاک انتخاب آن بازیها باشد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه بنگر را از لحاظ اخلاقی و رفتاری قبول داشت وانتخابش جزو بهترین های آسیا نابجا نبوده است، گفت: شاید سلیقه مربیان تیم ملی امروز انتخاب بنگر نیست اما از لحاظ فنی استحقاق این انتخاب را داشته است. به نظرم او می تواند امروز هم به فوتبال کمک کند و اگر در ایران سه دفاع وسط خوب داشته باشیم یکی از آنها بنگر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)