مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق پرسپولیس برای رسیدگی به پرونده دعوی متقابل با شیث رضایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

 

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طبق گزارشات داور و نماینده ناظر دیدار مورخ سی ام اردیبهشت ماه 1390 ملوان بندر انزلی و صبای قم از مسابقات لیگ برتر كه در بندر انزلی برگزار شد، عبداله ویسی سرمربی تیم صبای قم به علت اعتراض به نحوه قضاوت داور و داوود حقی بازیكن این تیم را به علت توهین به داور هر یك را به توبیخ كتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.

 

همچنین كمیته انضباطی طبق گزارش نماینده مربوطه در مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و فولاد مباركه سپاهان از مسابقات لیگ برتر كه هشتم خرداد در تهران برگزار شد، هر یك از این دو تیم را به دلیل تاخیر چهار دقیقه ای در ورود به زمین به پرداخت هشت میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.

گفتنی است علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس تهران باید در جلسه رسیدگی به دعوی متقابل وی و شیث رضایی خنكدار و فراز كمالوند، سرمربی تیم تراكتورسازی تبریز باید برای ارائه پاره ای توضیحات روز شنبه مورخ چهار تیرماه 1390 در محل كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور پیدا كنند.

 

 

لازم به ذكر است جلسه رسیدگی به دعوی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به طرفیت امیر حسین صادقی بازیكن استقلال تهران، مبنی بر عدم رعایت مفاد ماده 23، یكشنبه مورخ 5/4/90 در محل كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار می شود و طرفین پرونده باید در این جلسه حضور پیدا كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)