از سيما نيم ساعت وقت مي‌خواهم تا تمامي مدارك را ارائه دهم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:”به طور منطقی این بازی را اداره کردیم و نتیجه بازی منطقی خود را با یک پیروزی دلچسب گرفتیم.”

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی 1 بر صفر شاگردانش در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: “نیمه اول، بازی در اختیار ما بود، اما در نیمه دوم، شرایط فرق کرد و آبادانی‌ها هم حضور موثری روی دروازه ما داشتند؛ اما بازیکنان من به خوبی صنعت نفت را در زمین خودش اداره کردند و سه امتیاز حساس را از آن خود کردند.”

دایی در برابر سوالی در خصوص اعتراصض‌های سرمربی صنعت نفت به داوری بازی گفت: “به نظرم داور بیشتر به نفع صنعت نفت سوت زد. ما برای این برد نیازی به کمک داوری نداشتیم.”

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رای شورای استیناف فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد:”

 

 

انتظار این رای را داشتم. در یک فرصت مناسب، پس از بازی با راه‌آهن و در یک برنامه زنده تلویزیونی جواب فدراسیون فوتبال را می‌دهم.”

وی درباره عدم استفاده از شیث رضایی در این بازی نیز گفت:” ترجیح دادم دفاعی را که گل نخورده بود عوض نکنم. شیث رضایی در بازی با صبا یک سری ایرادات فنی داشت که موقتا او را از ترکیب دور کرد.”


سرمربي پرسپوليس با خودداري درباره صحبت درباره اظهارات مايلي كهن، عنوان كرد: تمام تمركزم روي تيم و بازي‌هاي آن است. در زمين ثابت مي‌كنيم كه تيم برتر هستيم.


وي درباره محروميت ميزبان از داشتن تماشاگر، گفت: به نظرم آنها بدون هوادار هم نبودند چرا كه هر جا را نگاه مي كردم، طرفداران اين تيم حضور داشتند. البته ظلم به فوتبال آبادان است كه ديدارهاي اين تيم بدون تماشاگر برگزار شود. اگر تماشاگران حضور داشتند، فشار بيشتري به ما وارد مي شد.


سرمربي پرسپوليس ادامه داد: البته بازيكنان ما سنگ تمام گذاشتند و در اين گرماي هوا، خوب بازي كردند. اين را هم بايد بگويم كه آباداني‌ها هم خوب بازي كردند. فكر نمي كردم در اين سطح كار كنند.
وي عنوان كرد: داور با نفت‌ مهربان‌تر بود چرا كه خطاها و كارت‌هاي داده شده، به ضرر ما بود.

پرسپوليس در اين بازي با گل غلامرضا رضايي به برتري رسيد تا نوار پيروزي‌هاي صنعت نفت آبادان را قطع كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)