برای تقوی خط حمله چند گزینه مدنظر ماست

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنان من اگر با تمرکز بیشتری وارد زمین شوند، می‌توانند تمامی حریفان را شکست دهند.

 


تیم فوتبال پرسپولیس پس از گذشت 7 هفته از بازی‌های لیگ‌برتر با کسب 16 امتیاز و البته به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب‌آهن در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارد.

 

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد تیمش در این 7 هفته، گفت: به نظرم پرسپولیس در این مدت نتایج خوبی کسب کرد و بازیکنانم عملکرد قابل قبولی داشتند، هرچند می‌توانستند از این بهتر باشند. همه‌چیز در تیم ما از روز اول با نظم خاصی پیش رفت و این یکی از رمز‌های موفقیت ما بود.

  

وی افزود: تا اینجای لیگ خوب کار کردیم و تمامی بازیکنان خوب بودند اما در ادامه لیگ باید در نتیجه‌گیری بهتر عمل کنیم و امتیازات را به راحتی از دست ندهیم. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان اگر با تمرکز بیشتری وارد زمین شوند، می‌توانند تمامی حریفان را شکست دهند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کیفیت بازی‌های لیگ، اظهار داشت: معتقدم کیفیت بازی‌‎های لیگ نسبت به سال‌های پیش خیلی بهتر شده و فاصله تیم‌ها نسبت به هم بسیار کم شده است. در یک میدان هیچ تیمی از پیش بازنده یا از پیش برنده نیست.

 

علی دایی در خصوص جذب عمادرضا، تصریح کرد: اسم شخص خاصی را نمی‌برم اما برای تقویت خط حمله چند گزینه مدنظر ماست که قطعا یکی از آنها را جذب می‌کنیم.

 

وی با اشاره به حضور تنها 3 بازیکن ملی‌پوش از پرسپولیس در تیم‌ملی، اظهار داشت: بازیکنان من همگی نمایش خوبی در این چند هفته داشته‌اند و مطمئنا با ادامه این روند در اردوی بعدی، ملی‌پوشان بیشتری خواهیم داشت.

 

پرسپولیس در هفته هشتم لیگ در تهران میزبان پاس است و ذوب‌آهن در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی برود. علی دایی در خصوص اینکه این فرصت خوبی برای صدرنشینی دوباره پرسپولیس است، گفت: ما کاری به این مسائل نداریم. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا 2 بازی پیش‌رو قبل از تعطیلی مجدد لیگ را با برتری پشت‌سر بگذاریم و دوباره به صدرجدول بازگردیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)