مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فکر می‌کنم ما هنوز هم صدرنشین هستیم چرا که تنها با تفاضل گل پایین تر از ذوب‌آهن قرار داریم.

 

حمیدرضا علی‌عسکری در خصوص شرایط پرسپولیس و از دست دادن صدرنشینی در هفته هفتم لیگ گفت: فکر می‌کنم ما هنوز هم صدرنشین هستیم چرا که تنها با تفاضل گل پایین تر از ذوب‌آهن قرار داریم. با این حال امیدوارم بعد از تعطیلات لیگ با آماده‌تر شدن بدنها بتوانیم نتایج خوبی بدست آوردیم و در حد نام پرسپولیس بازی کنیم.

 

وی ادامه داد: فشردگی بازیها باعث شده بود بدنها در فرم ایده‌آل نباشند اما در تعطیلی لیگ به فرم آمادگی می‌رسیم و می‌توانیم دوباره به صدر جدول برگردیم.

  

هافبک پرسپولیس در خصوص رقابت با ذوب‌آهن برای صدرنشینی گفت: ذوب‌آهن طبق معمول همیشه تیمش خوب است چون مدیریت این تیم چند سال است اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و الان هم خوب نتیجه می‌گیرند اما ما هم امسال تیم خوبی داریم و هدفمان تنها کسب قهرمانی است.

 

 

علی عسکری در پایان در خصوص گلزنی بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: فوتبال تنها گلزنی نیست و ما بازیکنان قدیمی تلاش می‌کنیم تا برای بازیکنان جدید بازیسازی کنیم. ما از آنها به خاطر گلزنی‌های خوبشان و آنها هم از ما به خاطر بازیسازی تشکر می‌کنند و این نشان‌دهنده تلاش تیمی ما برای موفقیت است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)