پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز گلایه از شرایط فعلی این باشگاه گفت: پرسپولیس در حال نابودی است و باید کاری کرد.

حمیدرضا علی عسگری که بسیار از وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس ناراحت بود با اشاره به اتفاقات اخیر که در این باشگاه افتاده است افزود: مگر می شود باشگاه بزرگ پرسپولیس را بدون مدیر عامل گرداند. تیم فوتبال پرسپولیس برای خرج سفرش مانده است.

وی ادامه داد: ازسال 87 در این تیم بوده و برای آن بازی کردم اما تا به امروزشرایط این تیم را به این بدی ندیده بودم. باشگاه به وضعیتی رسیده که برای خرج سفر بازیکنانش هم درمانده است.

هافبک چپ پرسپولیس با بیان اینکه به عنوان یک عضو از خانواده قرمزپوشان واقعا دلم به حال این وضعیت می سوزد، اظهارداشت: نیم فصل اول تمام و فصل نقل و انتقالات بازیکنان فرارسیده است اما مسوولان باشگاه هنوز نتوانسته اند بازیکنی را به جمع ما اضافه کنند این درحالی است که سایر تیم ها بازیکنان مد نظر کادر فنی خود را جذب کرده اند.

علی عسگری در باره مشکلات این روزهای بازیکنان و دریافت مطالبات آنان نیز گفت: من نیز همانند سایر بازیکنان با باشگاه به مشکل مالی خورده ام به ما پول هفتگی هم نمی دهند.

وی اضافه کرد: هنوز50 درصد مطالبات فصل گذشته ام را نتوانستم ازمسوولان باشگاه دریافت کنم این درحالی است که در فصل جاری نیز دریافتی زیادی نداشته ام.

هافبک چپ پرسپولیس ادامه داد: در طول نیم فصل نخست بارها برای تسویه حساب و گرفتن مطالبات به باشگاه رفتم اما مشکل حل نشد، البته این مشکل من تنهنا نیست بلکه مشکل تمامی بازیکنان است.

علی عسگری با بیان اینکه بازیکنان دراین مدت صبوری کرده اند، عنوان کرد: تا به حال اعتراضی نکردیم اما دیگر صبر ما هم حدی دارد به دلیل درگیری های شخصی که مالی بوده نتوانستم درتمرینات شرکت کنم و معلوم نیست این مشکلات چه وقت می خواهد تمام شود.

وی ادامه داد: باشگاه قرار بود قسمتی از مطالبات بازیکنان را بدهد تا بتوانم به تعهدات خودمان عمل کنیم که این مهم انجام نشد و من باید قسمتی از دارایی های خود را به حراج بگذارم تا بتوانم به تعهداتم درقبال مردم عمل کنم.

وی تاکید کرد: مسوولان باید یک فکر اساسی برای این باشگاه کنند تا شرایط باشگاه به حالت عادی بازگردد، تصور اینکه این تیم با این شرایط اسفندماه باید در جام باشگاه های آسیا شرکت کند، واقعا سخت است.

علی عسگری درخصوص انتخاب علی اکبر طاهری به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه نیز گفت: وقتی پولی درکار نیست و مدیرعامل هم نداریم، انتخاب مدیر اجرایی دردی از ما دوا نمی کند.

وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه با این شرایط در این باشگاه خواهید ماند، اظهارداشت: چند پیشنهاد دارم اما پرسپولیس را از ته قلبم دوست دارم و انصاف نیست که در این شرایط سخت از این تیم جدا شوم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)