پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه در صداوسیما علیه فوتبالیست‌ها صحبت شده ناراحت است.

حمیدرضا علی عسگر  در مورد بازی روز جمعه پرسپولیس و صبای قم گفت: برای جبران تساوی مقابل فجر به مصاف صبا می‌رویم و امیدواریم با کسب 3 امتیاز دوباره به کورس قهرمانی برگردیم.

وی در خصوص ناراحتی برخی از هواداران پرسپولیس از تمرین نکردن بازیکنان این تیم اظهار داشت: وقتی ما در بدترین شرایط مالی و روحی تمرین و بازی می‌کنیم بی‌غیرت هستیم یا این شرایط یعنی با غیرتی ما؟‌ از روزی که به ما گفتند از پول خبری نیست دیگر به اعتصاب فکر نکرده و فقط تمرین کرده‌ایم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان این تیم پیش از دربی دست به اعتصاب زدند، تاکید کرد: مشکلات ما ماه‌ها قبل از دربی شروع شد اما پیش از دربی فرصتی پیش آمد تا به مردم، هواداران و مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان بگوییم که چقدر مشکل داریم.

وی با تاکید براینکه بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند با اعتصاب و تمرین نکردن صدای خود را به گوش هواداران و مسئولان برسانند، افزود: ممکن است یک بازیکن از نظر بدنی آماده باشد اما وقتی از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشد نمی‌تواند برای تیمش مثمر ثمر باشد.

علی‌عسگر ادامه داد: بازیکن باید به فکر مسابقه باشد یا به فکر چک و طلبکار و پول؟ وقتی مشکل مالی باشد بازیکن و مربی تمرکز ندارند. 7 سال در پرسپولیس بازی کردم و بالا و پایین زیادی دیدم اما این فصل دیگر نوبر است!

وی در واکنش به جلسات متعددی که برای رفع مشکلات مالی پرسپولیس برگزار می‌شود، گفت: امیدی به این مسائل ندارم. الان که در کورس قهرمانی هستیم برای گرفتن پول‌مان به مشکل خوردیم، فصل که تمام شود دست‌مان دیگر به جای بند نیست. آقایان می‌گویند بازیکنان می‌توانند شکایت کنند اما مگر با شکایت به جایی می‌رسیم؟ سیدصالحی سال‌ها است از استقلال 200 میلیون تومان طلب دارد اما هنوز نتوانسته این پول را زنده کند. تازه در کنار این مسائل باید مالیات پول نگرفته را هم بدهیم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: اینکه می‌‌گویم به خاطر هواداران تمرین می‌کنیم ادعا نیست، چون واقعاً به خاطر آنها در این شرایط به فکر تمرین کردن و مسابقه دادن هستیم. ما اگر قراردادی می‌بندیم و پولی می‌گیریم به زور نیست و تیم‌ها دنبال ما می‌آیند.

علی‌عسگر در واکنش به پخش یک برنامه تلویزیونی که در آن فوتبالیست‌ها و کارگران شهرداری با هم مقایسه شده بودند، اظهار داشت: متاسفانه در تلویزیون برنامه‌ای تولید می‌شود و بازیکن فوتبال را با کارگران شریف شهرداری مقایسه می‌کنند و طوری سوال طرح می‌کنند که به ذهن مخاطب یک جواب القا شود.

وی ادامه داد: آقایان از صحبت علی دایی برداشت بد کردند بعد می‌آیند در تلویزیون علیه قشر فوتبالیست موضع‌گیری می‌کنند. من از مسئولان صداوسیما تعجب می‌کنم که چرا برای تولید برنامه‌ها هیچ فیلتری در نظر نمی‌گیرند. نباید در تلویزیون مسائل به صورت سلیقه‌ای مطرح شود. خود من وقتی کارگران شهرداری را می‌بینم که شب و روز در حال تلاش هستند نسبت به آنها احساس محبت دارم اما آیا من و امثال من تقدیر را رقم می‌زنیم؟

علی‌عسگر خاطر نشان کرد:‌ اگر فلان تیم به من پیشنهاد خوب می‌دهد و یک نفر دیگر کم حقوق می‌گیرد من باید پاسخگو باشم؟ چرا کسی به حقوق کم کاگران رسیدگی نمی‌کند؟ اگر یک نفر مشکل دارد مقصر آن من هستم یا اگر من مشکل دارم آن کارگر محترم مقصر آن است؟ به خدا نمی‌دانم چرا قراردادهای ما برای بعضی‌ها عقده شده است؟!

هافبک پرسپولیس در پایان گفت‌وگو ، گفت: به هواداران می‌گویم که همه بازیکنان دیگر قید پول را زده‌اند و فقط به خاطر آنها، علی دایی و پرسپولیس است که به میدان می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)