مرجع خبری پرسپولیس : به رغم مخالفت علی دایی با حضور حمید علی عسگری در اردوی تیم ملی امید، فدراسیون با نظر دایی و باشگاه پرسپولیس مخالفت و اعلام کرد علی عسگری باید تیم امید را همراهی کند.

 

از این رو علی عسگری قادر به همراهی پرسپولیس مقابل ملوان نخواهد بود. بازیکن جوان پرسپولیس در این ارتباط می گوید: «اینکه می گویند از اردوی امید جدا شدم صحت ندارد. فدراسیون با درخواست باشگاه مخالفت کرد و بالطبع بازی با ملوان را از دست دادم»

 

علی عسگری از اینکه در بازی با ملوان حضور ندارد بسیار ناراحت است: «باور کنید دوست داشتم در مقابل ملوان بازی کنم. بازی تیم ملی امید یک مسابقه دوستانه است اما بازی پرسپولیس – ملوان یک بازی مهم و سرنوشت ساز باشگاهی است»

 

وی افزود: «بعد از این بازی هم باید دربی پایتخت را برگزار کنیم و بسیار علاقه مند بودم تا با حضور در این مسابقه برای دربی آماده شوم اما متاسفانه با این برنامه ریزی فدراسیون همه دچار مشکل شدند و من از اینکه مقابل ملوان حضور ندارم ناراحتم»

 

 

علی عسگری در پایان می گوید: «بنویس جسمم در تیم ملی امید و روحم در پرسپولیس است. اما مشکلی نیست، پرسپولیس تیم بزرگی است و با اقتدار ملوان را شکست می دهد.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)