مرجع خبری پرسپولیس : حمیدرضا علی‌عسکری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی مقابل نفت محمودآباد اظهارداشت: تیم حریف بیشتر تدافعی بازی می‌کرد و چشم به ضد حملات داشت. همین موضوع کار را برای ما دشوار کرده بود اما در نهایت توانستیم این تیم را ببریم.

 

وی در  ادامه افزود: با این برد بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کردند چراکه باخت غیرمنصفانه مقابل استقلال فشار زیادی به ما وارد کرده بود. ما به خاطر هواداران خیلی ناراحت بودیم و امیدوارم که از این پس جواب صحبتهای آنها را بدهیم.

 

بازیکن تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه هدف پرسپولیس کسب هر 2 جام است، اظهارداشت: سال گذشته موفق شدیم قهرمانی جام حذفی را بدست بیاوریم. امسال نیز قطعا به دنبال تکرار این افتخار هستیم ضمن اینکه قهرمانی در لیگ و جام باشگاههای آسیا نیز از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

 

علی‌عسکری در پایان با اشاره به اینکه از صعود تیم ذوب‌آهن به عنوان یک تیم ایرانی به فینال جام باشگاههای آسیا خوشحال است،‌ گفت: ما نباید دلمان را به خسته بودن تیم ذوب‌آهن خوش کنیم. این تیم برای اینکه سال دیگر نیز در جام باشگاههای اروپا حضور داشته باشد به قهرمانی در لیگ و جام حذفی احتیاج دارد و برای برد به زمین خواهد آمد.

 

 

امیدوارم که بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی 3 امتیاز این بازی را بدست بیاوریم. ضمن اینکه ما هم شرایط تقریبا یکسانی با ذوب‌آهنیها داشتیم و چهارشنبه یک بازی در جام حذفی انجام دادیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)