مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس هر چند در ورزشگاه آزادی با نتیجه خوبی ملوان را شکست داد اما دلیل نمی‌شود که شاگردان علی دایی از حالا خودشان را قهرمان جام حذفی بدانند.

 

حمیدرضا علی‌عسکری مدعی شد که باید در انزلی هم با تمام وجود بازی کنند تا قهرمان جام حذفی شوند. گفتگو با وی را در ادامه بخوانید:

 

*ملوان را در تهران شکست دادید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنی؟

– خدا را شکر که این بازی پایان خیلی خوبی برای ما داشت. نیمه اول خوب نبودیم اما بعد از اخراج بازیکن حریف بازی کامل دست ما بود و 4 گل زدیم و البته چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم که نزدیم.

 

*مازیار زارع در اواخر نیمه اول پنالتی خراب کرد، این اتفاق چه تأثیری روی روند کاری شما داشت؟

 

 

– اواخر نیمه اول بود که پنالتی خراب شد و اگر گل می‌شد و مساوی به رختکن می‌رفتیم، می‌توانستیم نیمه دوم بهتر کار کنیم اما مازیار بعد از آن صحنه خیلی حرفه‌ای کار کرد و روحیه‌اش را از دست نداد و با تمام وجود تلاش کرد. مازیار زارع در نیمه دوم خوب کار کرد و تیم هم نتیجه گرفت.

 

*پرسپولیس در نیمه اول نمایش ضعیفی داشت. چطور شد که در نیمه دوم متحول شدید؟

– وقتی به رختکن رفتیم کادر فنی یک سری مسائل را به بچه‌ها گفتند و نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم.

 

*داوری بازی چطور بود؟

– فکر می‌کنم داوری خیلی به ضرر ما بود چون 2 پنالتی صددرصد روی بازیکنان ما شد که داور نگرفت. داور به هادی نوروزی الکی کارت داد و در بازی برگشت هادی را نداریم. بازی سنگینی بود اما داور می‌توانست بهتر قضاوت کند. مربی ملوان گفته که داوری به ضرر آنها بوده اما پرسپولیس بیشتر از ملوان از داوری ضرر کرد.

 

*در حال حاضر خودتان را قهرمان جام حذفی می‌دانید؟

– نه، هنوز یک بازی دیگر مانده و نباید چنین فکری کنیم بلکه باید تلاش کنیم تا در بازی برگشت هم نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

 

*عدم حضور علیرضا محمد و هادی نوروزی در بازی برگشت چه تأثیری روی کار پرسپولیس در انزلی خواهد داشت؟

– تأثیر که قطعا دارد چون همه بازیکنان برای تیم مهم هستند اما بچه‌های نیمکت‌نشین ما هم خوب هستند و در شرایط مطلوبی قرار دارند. امیدوارم بچه‌های جایگزین خوب کار کنند و نتیجه مطلوبی در انزلی بگیریم.

 

*ملوان در حال حاضر چقدر شانس  قهرمانی دارد؟

هر 2 تیم شانس دارند اما شانس ما بیشتر است.

 

*یعنی ملوان می‌تواند در انزلی جبران کند و قهرمان شود؟

– بله،‌ آنها شانس دارند و جذابیت فوتبال به همین مسائل است اما پرسپولیس به راحتی جام را از دست نمی‌دهد. ما خیلی زحمت کشیده‌ایم تا به اینجا رسیدیم. در لیگ برتر مقام  نیاوردیم و تمام امید هواداران ما به همین جام است که امیدوارم فصل را خوب تمام کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)