پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: من با مربیان زیادی کار کرده ام اما از بین تمام آنها علی دایی را بیشتر دوست دارم.

حمیدرضا علی عسگر درباره شرایط کنونی پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام می دهیم و از همه مهمتر اینکه به موقع تمرینات را آغاز کرده ایم. یک اردو هم در اردبیل خواهیم داشت و در آنجا می توانیم تمرینات بدنسازی خوبی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: بدنسازی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در ابتدای فصل انجام شود و به نظرم علی دایی استاد این کار است. به خاطر ارتفاعی که سرعین دارد در آنجا به خوبی می توانیم بدن های خود را آماده لیگ برتر کنیم. به نظرم بهترین جای ممکن برای تمرینات بدنسازی در نظر گرفته شده و امیدوارم برای ما بسیار مفید باشد.
هافبک پرسپولیس درباره آینده تیمش تاکید کرد: من شک ندارم امسال می توانیم هر دو جام را بگیریم اما قطعا یک جام را مال خود خواهیم کرد. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و باید در این فصل با کسب جام هواداران را خوشحال کنیم. جای پرسپولیس در آسیا واقعا خالی است و باید این سهمیه را نیز مال خود کنیم.
او درباره علی دایی خاطرنشان کرد: من با مربیان زیادی کار کرده ام اما از بین تمام آنها علی دایی را بیشتر دوست دارم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که تا آخر فوتبالم زیر نظر دایی کار کنم چون کارکردن با او واقعا لذتبخش است.
علی عسگر در پایان افزود: امسال انگیزه بسیاری دارم که بتوانم با درخشش در ترکیب پرسپولیس به تیم ملی برسم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید شک ندارم به تیم ملی می رسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)