پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر بازیکنان ما می توانند ملی پوش باشند.

حمیدرضا علی عسگر درخصوص آخرین وضعیت خود اظهارداشت: شرایطم بسیار خوب است. کتفم مصدوم بود اما الان کاملا بهبود یافته ام و در تمرینات شرکت می کنم.

وی ادامه داد: دوری من از پرسپولیس چندان هم طولانی مدت نبود. شاید شرایط بازی کردن نداشتم اما در تمرینات حاضر بودم و خیلی هم از جو تیم دور نبودم.

علی عسگر درباره اینکه آیا به دلیل نیمکت نشینی از حضور در پرسپولیس پشیمان است؟ افزود: چرا باید پشیمان باشم؟ من در 17 سالگی به پرسپولیس آمدم و با بازیکنانی مثل نیکبخت، باقری و خلیلی همبازی بودم. بازیکن بی تجربه ای نیستم و اگر هم تا الان خیلی بازی نکردم به خاطر مصدومیتم بوده نه چیز دیگر. انگیزه زیادی دارم و جایگاه خوبی را در پرسپولیس به دست خواهم آورد.

وی گفت: شاید علی دایی هم مثل هر مربی دیگری به سبک خاصی علاقه داشته باشد اما اینطور نیست که به بازیکنانی بازی بدهد که آنها را دوست دارد. او بهترین بازیکنان را به زمین می فرستد.

علی عسگر خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس پارسال به دلیل نتایج ضعیف تیم نتوانستند به حقشان در تیم ملی برسند اما امسال شرایط فرق خواهد کرد. الان اکثر بازیکنان ما می توانند ملی پوش باشند و خود من هم تلاش می کنم در اردوهای بعدی تیم ملی باشم.

وی درباره اینکه شنیده می شود کاپیتان سوم پرسپویس است، گفت: این مسایل فقط در روزنامه ها مطرح می شود و برای بازیکنان پرسپولیس اهمیتی ندارد. خودم هم این موضوع را نشنیده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)